Dilasso Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Beste Lezer, Ik wil een DM5600 flashen (andere Image) met DreamUP en via een RS232 nulmodemkabel (kabel is goed) even lijkt het er op dat hij bezig is maar na twee blokjes in de voortgangbalk krijg ik de mededeling dat het programma is onderbroken door de gebruiker. Met een Lankabel er bij lukt het ook niet, in het schermpje van de box scrolt dan de tekst “5600 boot” en dat houd niet op. Ook met DCC word de box niet gezien, tussen de PC en de box blijft een rode balk, moet groen zijn. Weet er iemand raat? Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 welke versie van dreamup bepaalde versies willen wel eens problemen hebben met de oudere dreambox gestopt door gebruiker is een indicatie dat je geen vrije toegang hebt tot de rs232 (meestal een veiligheid issue virusscanner of firewall) dreamup.exe als uitzondering toestaan in firewall settings (ook als die firewall uit is ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Dilasso Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2010 Hoi Tonskidutch, Ik gebruik DreamUP 1.3.3.6 ik ga een oudere versie proberen. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen