No-files Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Hoe gaat de setup van de HDD in Pli? Mij HDD wordt netjes herkent maar ik weet niet hoe die wordt geformateerd. Krijg wel een schermpje met "formateren" maar er gebeurd niks als ik op OK druk. Betekent dit nu dat hij dan bezig is of dat ik dat nog moet doen? Iemand die de juiste procedure kan beschrijven? b.v.d. VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.
No-files Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2010 Oeps, iets te snel gevraagd.. Gewoon op rood drukken dus. Krijg nu wel de vraag om bevestiging. Ik heb de box werkend en prima beeld. Pli geladen met USB en henksat setting geladen. Ben ik nu e.e.a. kwijt als ik ga formateren? Hoe lang duurt het bij een Samsung Ecogreen F2 HD155UI, 1,5TB ?? VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 In ieder geval korter dan dat je op dit antwoord had moeten wachten! Als je dingen op je HD hebt staan ben je die kwijt als je formatteert maar ik neem aan dat er niets opstaat als je hem net geplaatst hebt. De image staat niet op de HD maar in flash.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen