Gast Bonecollector Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 TIjdens een onweersbui klapte de stroom van de hoofdschakelaar. Nu ligt mijn lan eruit. Is de chip te vervangen en wie zou dat voor me kunnen doen? Het gaat om een dreambox 7025. Of is het mogelijk om mijn dreambox van een wlan te voorzien?
Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 hoi, jammer van die onweersbui en de schade je kunt evenwel altijd de box ter reparatie aanbieden aan DMM per ticket dmm je bent dan een tijdje de dreambox kwijt, dat is logisch je bent dan ook een beetje geld kwijt, want reparaties zijn altijd duur met wlan enigma2 kun je bepaalde usb sticks gebruiken als er niets anders stuk is kan dat een oplossing zijn wlan is wel langzaam. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
columbo Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik kan er een nieuwe Chip in zetten voor je maar dan moet je hem wel zelf mee brengen/bestellen.SVP PM
Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 oeps ik heb een foute link geplaatst / sorry The Crying Cowboys Aaron Rux
alx Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Kijk ook even je polisvoorwaarden van je inboedelverzekering na. Grote kans dat de schade is gedekt. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen