peterksr Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2010 nou ik heb de boel eindelijk aan de gang gekregen wel met Newnigma2 ales image met mijn D-link stick. ik heb nu een Wlan verbinding werkend gekregen met de stick als ik in de settings van mijn speedtoch modem kijk zie ik de verbinding staan wel met deze omschrijving Unknown-00-26-5a-85-f2-ca maar wel met het goede ip adres. ik ben in de fout gegaan door bij de Wlan verbindings aanduiding ging ik er van uit dat de stick bij naam herkend werd dus niet. ik had aan een een verkeerde Ip instelling gegeven dus een aaneenschakeling van fouten aan mijn kant. graag wil ik mijn naamgenoot bedanken die mij via pm en het board op weg heeft geholpen dus peter bedankt. ook de anderen die support hebben gegeven wil ik hierbij bedanken. gr peter 1 maal VU+ DUO +
maximus288 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 graag gedaan VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
STEFFIE Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 werk met dream elite hoe krijg ik wlan in mijn adapter instellingen nu alleen maar lan thx stef
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen