Jan Ambers Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik krijg hier een Strong-8100 binnen met de firmware Sattr-3.0-Patched-NL Er moest RTPi en ev andere portugese zenders(HB) bijgezet worden. Welke editor wordt hiervoor gebruikt? Is er met die Sattr 3.0 nog wat aan te vangen, ttz kan TVV met kaart er ook op ontvangen worden? Ik ben er als de dood voor een andere FW in te blazen, want ik heb hier al een paar dooie Strongs staan...
Jan Ambers Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2010 Heb hier een EDStrong-6.4 gevonden en uiteindelijk een transfert gelukt... Nu wil ik 'm zenders laten zoeken en bij complete search vraagt ie steeds om een code??? Wat ik ook ingeef: ONJUISTE CODE... Bij manual search vind ie geen kanalen??? Terwijl ie diverse Astra19 en HB zenders neemt???
Bertusk Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Bij canaal digitaal kun je je Pincode resetten, heb ik ook gedaan....Inloggen op mijn canaal digitaal voor instructies...(of registreren).. M.v.g Bertus 4 Lnb's 2x Strong 8000/8100 8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol 8100 Merlin ready by Interpol no seca
Jan Ambers Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik heb de settinglijst eruitgehaald, en dan maar een paar zenders op 19° en 13°, dan de lijst erin geprogd, en dan laten zoeken...(zenders toevoegen) en toen had ie geen behoefte aan code!!! Stelde dan vast dat als ik in EDStrong op antenne klikte ik eruit vloog??? Heb dan een oude sattr3.0 lijst gevonden waar dat niet het geval was, en heb die erin geprogd en weer code:? Terug een paar zenders op die lijst, geprogd en laten zoeken... Gesorteerd en lukte, doos al terug weg... Toch gek die eigenzinnigheden???
Smurf Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 De strong is nogal gevoelig voor fouten in de kanalen lijst Ik heb ook gemerkt dat je niet te veel kanalen moet wissen in 1 keer, enz... Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen