Ga naar inhoud

[DM7025] newnigma motor stap voor stap laten draaien

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk op met mijn 7025 en de nieuwste newnigma om mijn motor stap voor stap te laten draaien.?

Ik vind wel usals maar niet motor om hem af te stellen.

Geplaatst:

Ik weet wel dat je daar een plugin voor moet hebben.

Bij openpli heet dat positionersetup.

Michien is de benaming ongeveer hetzelfde bij newenigma.

Succes

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
het kan bij openpli gewoon via het
tunerconfig menu.
heb dit zelf al es eerder gedaan,
werkt prima...

Rotor instellingen heet het bij openpli,ik wist niet dat die er standaard al in zaten,ik meen dat ik die vroeger,er zelf bij in moest zetten,maar kan het ook mis hebben.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:

Ik kan me niet helemaal niet voorstellen dat Newnigma2 zoiets niet heeft. Zoek maar eens rustig al door de instellingen en je zult het vast vinden. Overigens lijkt deze functie me geen openpli-eigen. Ik denk dat het bij Engima(2) hoort en daarom zul je het gewoon in elke image zit. De vraag is: waar precies want dat kan mogelijk per image anders zijn.

Geplaatst:

Waarschijnlijk mis je rotorinstellingen in je menu. Je moet daarvoor de plugin "positioner setup" downloaden.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen