lucdec2 Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 om m'n fritzbox eens uit te proberen ben ik opzoek achter een test sip account. Zijn deze ergens op het net beschikbaar, natuurlijk op 1 of andere manier gelimiteerd?
Kowalski Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Je kunt gewoon een account aanmaken bij voipbuster of een andere Betamax-kloon waarna je 60 minuten gratis kunt bellen naar de vrije bestemmingen. Citaat: Free calls with VoipBuster New users can try VoipBuster out for free for a total of 60 minutes. During this trial period you can only call the destinations marked as free. Register your account by buying credit in order to extend your free calls. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
iemand Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 maak er 1 aan bij voipbuster en 1 bij voipcheap wel even verschillende emailadressen gebruiken beide zijn v/h zelfde bedrijf maar je hebt zo 2 account en kun je jezelf bellen ;-)) gr. Erik
Gast Kimble Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 Origineel bericht van: iemand kun je jezelf bellen ;-)) Kon er al één, naar je eigen gezeik luisteren (even toiletteren) Dit is een andere dimensie Kimble
Sverige Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Een sip provider van erg goede kwaliteit is dus.net uit duitsland. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar de kwaliteit is altijd supergoed. Ook voor de bestemmingen die met justvoip of voipbuster vaak matig zijn lukt het altijd 100% met Dus.net . Voordeel van Dus is ook dat als je onderling met iemand wil bellen (die ook dus heeft) kan het met een gewone sip telefoon (vb de Gigaset c470ip) omdat je dan gewoon een nummer kan bellen, en geen gebruikersnaam zoals bij de betamax providers. namen kan je namelijk niet bellen met de gigaset telefoons. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gipfo Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Ben zelf sinds maand of 2 een betalende skype gebruiker ik moet zeggen naar volle tevredenheid,Heb dan ook sinds een week een vast skype nummer aangenomen. Ik probeer al 2 dagen bij VoipBuster de software te downloaden maar kom niet verder als 1% ?? Wilde dit wel eens testen maar helaas
Gast aart44 Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: Gipfo Ik probeer al 2 dagen bij VoipBuster de software te downloaden maar kom niet verder als 1% ?? Wilde dit wel eens testen maar helaas Het probleem moet bij je zelf zitten hier 4.66 MB in twee seconden binnen niks mis met de voipbuster site.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 12 augustus 2010 Skype is geen SIP dus volledig off-topic. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
iemand Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Die dus.net is duurder. En bij skype is er dacht ik al wel sip maar helaas niet voor particulieren. gr. Erik
Sverige Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Origineel bericht van: iemand Die dus.net is duurder. ik heb dustel60. onderling bellen is uiteraard gratis... en bijvoorbeeld naar NL vaste lijn bellen kost 2.20 ct per minuut, mobiel 15,20 ct per minuut, Zweden vast/mobiel : 1,65 ct / 7,40 ct en naar Duitsland 0.99 ct per minuut vast. Duur... tja ik schreef al dat er goedkopere aanbieders zijn, maar de kwaliteit is altijd heel erg goed. Ik heb mijn prepaid account gekoppeld aan mijn D Bankrekening, zodat het beltegoed automatisch opgewaardeerd wordt als ik onder een zelfgekozen bedrag kom. Daarnaast heb ik justvoip en Budgetphone waarnaar ik mijn NL telefoonnummer geporteerd heb. Ik heb een Engels nummer wat ik doorschakel naar Dus.net en ook dat werkt uitstekend. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
cremas Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Bel tegenwoordig zelf uit met 12voip, naar mobiel super goedkoop en onder voorwaarden gratis voor vaste nummers. Tot nog toe altijd verbinding gehad. Mijn vaste nummer zit bij buggetphone en word alleen gebruikt om telefoontjes te ontvangen. Hier een link met prijsvergelijken. Groet, Cremas Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa
lucdec2 Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 Deze tabel is beter, zie je ook het aantal freedays http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html
cremas Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Inderdaad, goeie site! Groet, Cremas Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa
Sverige Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 ja, inderdaad, deze goede site was mij ook bekend. er is echter 1 klein dingetje wat ook nog belangrijk kan zijn, en niet vermeld staat in het overzicht... en dat is het aantal minuten per week wat je gratis kan bellen binnen de freedays. In de meeste gevallen zijn dat 300 minuten, maar er zijn ook clones die slechts 200 minuten belijd toelaten... zoals nonoh. Als je niet echt veel belt maakt het niet uit, maar mensen die echt uitzoeken wat de beste provider is, bellen over het algemeen relatief veel, en dan wordt dit wel belangrijk. Dus, altijd even eerst op de site lezen wat precies de voorwaarden zijn! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen