Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben in t bezit van een triax Satreciever ST HD 527 CI (Komt uit Denemarken)

Om het menu te bedienen heeft men een pincode nodig. Deze ben ik helaas kwijt geraakt.

Navraag bij Triax had helaas niet het gewenste resultaat.(Triax geeft deze code niet,Reciever opsturen naar Denemarken)

Kan mij iemand aan deze code helpen ?

Gr Eppie

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Geplaatst:

Om te proberen kun je de code van de Triax 330CI ingeven.

Die pincode is 0509. Of een afgeleide hiervan.

of enkele van deze?

Triax 0501 0115 0200 0396 0713 0853 0114

Succes

Grtz Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Geplaatst:
Origineel bericht van: eppie111

Om het menu te bedienen heeft men een pincode nodig. Deze ben ik helaas kwijt geraakt.

Pincode is gewoon 0000 in de handleiding staat als je verandert van pincode bewaar het op een veilige plaats maar je kunt ook resetten naar fabrieksinstellingen ja en dan zul je de pin moeten ingeven.

Probeer het anders eens bij de Engelse Triax.
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: eppie111

Pincode is gewoon 0000 in de handleiding staat als je verandert van pincode bewaar het op een veilige plaats maar je kunt ook resetten naar fabrieksinstellingen ja en dan zul je de pin moeten ingeven.

[/url]

dat 0000 in de handleiding staat weet ik ook. De Code is veranderd en deze ben ik kwijt !! Dat men deze normaal goed moet bewaren hoef je me niet te vertellen. Maar voor de duidelijkheid 0000 doet het niet.

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Geplaatst:

de engste mogelijkheid die je hebt is de back-up batterij /condensator te verwijderen

of een fabriek reset

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen