Ga naar inhoud


AAF Hot Summer Image For UFS910 Flash/USB/FullUsb


Ghanssie

Aanbevolen berichten

Changelog for Hot Summer Image

 

Git 1131

+ Fix Tuxtxt to 2 Tuner

+ Installer Update (TF7700)

+ Fix remote control and network problems (Atevio700)

+ Fixed Computer icon on VFD Driver (TF7700)

 

AAF M3761

+ First AAF image for Kathrein UFS-912

PTS + Update Plugin

+ Workaround Modules for ARD / ZDF HD bug (TF7700) -> Thanks TDT

VFD + optimizations (TF7700)

MC + minor fixes

+ Restoring IPK Info for emus, config and SwapIPKs

+ CI Module Workaround (UFS910, IP-Box)

+ HDMI and SCART output @ 576i

+ Update AddOn Manager

+ Channel list updated

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Versie inmiddels in de Flash gezet. Werkt op zich goed. Echter verder weinig nieuws onder de "zon".

 

En zoals te verwachten geen ondersteuning voor CI module met Seca3 kaart voor de Nederlandse zenders. Echter de aangehangen usb Smargo kaartlezer met Oscam emu doet dit nu.

 

Gevoelsmatig heb ik nog steeds het idee, dat de beeldkwaliteit minder is dan de originele Kathrein 2.02 final.

 

Verder is het opnemen en afspelen op een usb HD wat handiger en mooier uitgevoerd in de originele Kathrein versie.

 

De Kathrein versie 2.02 is overigens bijzonder stabiel. Jammer, dat er geen AAF versie meer van komt.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad de beeldkwaliteit van de e2 image is minder dan op de AAF image. Dit verschil kun je duidelijk zien. Alleen heeft de e2 image meer mogelijkheden en werkt de cccam share met mijn dreambox veel beter. Mocht er een goede stabiele cccam share zijn dan zou ik de AAF image weer terug zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste F,

 

ik heb dit nog niet geprobeerd.

 

Maar volgens de berichten is het mogelijk een externe kaartlezer toe te passen met de orignele Kathrein versie 2.02 Final. Men spreekt hierbij over de Oscam versie met Stapi.

 

Ik neem aan, dat als Oscam draait in de originele versie, dat er dan ook wel mogelijkheden zijn naar Cccam.

 

Ik gebruik hier Oscam uitsluitend om mijn Smargo kaartlezer te gebruiken in Enigma 2. Verder geen aparte server of kaart in andere box.

 

En dit werkt prima voor de ontvangst van Canaldigitaal en CD Seca3 kaart.

 

Groet,

 

 

Bram

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste Fr.,

 

na enig geprul werkt Oscam met een Smargo kaartlezer hier ook in de originele Kathrein versie 2.02 Final. Moet alleen nog handmatig opstarten. Zal alles nog eens nalopen. Maar het werkt.

 

Het is wat lastig omdat er geen standaard voorbeelden zijn voor Canaldigitaal met de Seca 3 kaart.

 

Groet,

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam draait in ieder geval ook op de originele Kathrein 2.02 Final versie. Ik verwacht, dat je deze versie vervolgens ook naar je Dreambox kan leiden. Ik heb hier de opstelling niet.

 

Overigens staat deze discussie hier op een verkeerde plaats. Als alles optimaal staat ingesteld, zal ik er wel een apart item over schrijven.

 

Voor de goede orde je moet hiervoor de Stapi versie hebben van Oscam.

 

Zoals eerder aangegeven is wat lastig, dat er geen standaard instellingen voorhanden zijn voor Seca3 van Canaldigitaal. Je moet de zenderlijst vervolgens zelf bij elkaar zoeken.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...