Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software Reobx 9000


rene1710

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: erudiet
Stel voor dat dit draadje gewijzigd wordt in 'alternatieve nieuwe software voor Rebox 9000" want het gaat hier om Enigma en Octagon. Zeeer verwarrend voor mensen die toch bij de originele software willen blijven!!!!
Met dank
Erudiet


Hier loopt al een draadje over.

Groeten Remo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is één van de zeldzame gevallen dat we een moderator nodig hebben om de zaak in goede banen te leiden.

Dit draadje schept inderdaad verwarring.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dagoe
Dit draadje schept inderdaad verwarring.

In feite schept dit geen verwarring maar duidt meer op het feit dat men niet goed leest en op een tekort aan discipline.
Ik heb immers al in het 4e bericht van dit draadje gevraagd om in het al eerder geopende draadje met dezelfde tekst verder te gaan.
Als men daaraan geen vervolg wil geven en gewoon vrolijk verder gaat dan heb je naar mijn mening ook geen moderator nodig maar gewoon enige discipline bij de forumgeleden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schept in zoverre verwarring dat de titel suggereert dat het gaat om nieuwe software voor de Rebox 9000, afkomstig van Rebox zélf.

Dus open ik dat item, en zie dat het ergens anders over gaat en me niet interesseert.

Niet handig gekozen titel dus.

Onderwerp hoort thuis onder "alternatieve software voor de Rebox 9000", waarover al het een en ander geopend is. Eerst zoeken, dan eventueel draadje openen.

Discipline is op de meeste forums ver te zoeken.

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lennie,

 

Hier ben ik het niet mee eens.

Even terug naar het 1e bericht van de TS want dat is immers zijn topic, zijn bericht.

Wat anderen later doen is een poging het topic over te nemen met niet direct hieraan gerelateerde onderwerpen namelijk alternatieve software.

 

Dus de TS roept iets over nieuwe software en dat is correct en inderdaad ook gebaseerd op van Rebox afkomstige informatie.

Nog steeds is de titel correct.

Wat er nu eigenlijk alleen fout gaat is dat er al een topic over dit onderwerp loopt en de door TS verstrekte informatie al bekend was.

 

Dus als na het 4e bericht niemand meer zou reageren, wat overigens ook in feite niet nodig is want de TS heeft verder niets meer toe te voegen, dan is het gewoon einde verhaal.

Dus omdat leden nu met eens op een heel ander onderwerp omschakelen doet geen recht aan de intentie van de TS en dan hoeft al zeker niet de titel worden gewijzigd,

 

Dus nogmaals, gewoon doorgaan met de al lopende topics want deze onderwerpen zijn hier al aan de orde geweest.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk, topicstarter Rene1710 heeft niets verkeerd gedaan.

Jammer dat een erg groot aantal topics echter na een paar reacties al verandert van onderwerp, en dat is misleidend, zoals nu weer blijkt.

 

Terzake; ik kijk ook uit naar een nieuwe firmware-update van Rebox. Die hikproblemen heb ik niet met mijn box, maar ik hoop wel dat de skip-perikelen opgelost worden, want die zijn enorm irritant.

Ik houd hun site in de gaten.

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...