Hendrik6073 Geplaatst: 11 augustus 2010 Delen Geplaatst: 11 augustus 2010 Hoi, Ik zit met een vaag probleem. Ik heb en UFS922 die ik graag wil voorzien van de standaard firmware. Als deze erop staat wil ik de meest recente AAF erop zetten. Momenteel heb ik er ook een (oudere) AAF image instaan (in de flash) en BA staat er ook op. Als ik nu de originele image (1.6) met USB in de receiver zet, verloopt dit proces zoals het hoort. Als het flashen gereed is start de receiver echter weer op met de AAF image die in de flash stond. Kan ik dit omzeilen / overschrijven ? bvd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gielvandiek Geplaatst: 11 augustus 2010 Delen Geplaatst: 11 augustus 2010 En als je nou eerst de origUFS922_recovery_1.03 er in zet En daarna update naar versie 1.06 dat ging bij mij wel. Wat mij niet lukte om BA er op te krijgen met de AAF image. Kun jij mischien vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hendrik6073 Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 ok, dan ga ik die volgorde eens proberen. BA heb ik erin gezet met de MPI software Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen