Gast Delta Star Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Heb een vraag;laats was ik met de schotel aan het afstellen,en op de 1/of andere manier(welke satelliet ,t was weet ik niet meer)kreeg ik Tv Gelderland,en de rest van de zenders er op. Nu heb ik hem opnieuw afgesteld,en kan ze(tv gelderland) niet meer vinden.Volgens Flysat/en KingOfSat moetem ze op 23.5 Oost(Astra 3b) zitten.Ik krijg/zie op m,n Scherm alleen maar Astra 3a(met 2 duitse zenders.Hoe kan dit/wat doe ik verkeerd,of moet ik hem opnieuw invoeren. Mvg:D.S
Gast satdevil Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik denk toch een kwestie van beter uitrichten.
Gast Delta Star Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: satdevil Ik denk toch een kwestie van beter uitrichten. Maakt het nog wat uit welke Satelliet ik gebruik als middelste satelliet:heb nu 7 graden Oost als middelste Satelliet. Woonplaats is Aalten mvg;D.S
aaannk Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: satdevil Ik denk toch een kwestie van beter uitrichten. Maakt het nog wat uit welke Satelliet ik gebruik als middelste satelliet:heb nu 7 graden Oost als middelste Satelliet. Woonplaats is Aalten mvg;D.S Wat is je opstelling? een vaste schotel met meerdere LNBS en/of DuoLNB of een draaibare opstelling? schotelgrote etc/ Diseqc Switch etc? omdat je het hebt over 7 00st is mijn middelste Sat. Mvg Wiljo
Gast Delta Star Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: aaannk Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: satdevil Ik denk toch een kwestie van beter uitrichten. Maakt het nog wat uit welke Satelliet ik gebruik als middelste satelliet:heb nu 7 graden Oost als middelste Satelliet. Woonplaats is Aalten mvg;D.S Wat is je opstelling? een vaste schotel met meerdere LNBS en/of DuoLNB of een draaibare opstelling? schotelgrote etc/ Diseqc Switch etc? omdat je het hebt over 7 00st is mijn middelste Sat. Mvg Wiljo Een Gregorian(1.20) draaibaar met een Invacom C120 UniTwin(lo 9.75/10.60 Ghz). 7 graden Oost gebruik ik nu als middelpunt,maar misschien moet ik wel een andere satelliet gebruiken. Mvg;D.S
ferrarisat Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 zoek je lengte en breedte graad op en stel af op de sat die het dicht bij de breedte graad zit waarschijnlijk de serius 4.8 DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast Delta Star Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: ferrarisat zoek je lengte en breedte graad op en stel af op de sat die het dicht bij de breedte graad zit waarschijnlijk de serius 4.8 Oké ferrarisat,maor waor kan dat vinden,is dat soms via Dischpointer of so Mvg:D.S.
Gast aart44 Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Aalten Gelderland Latitude 51.933 Longitude 6.583 en ja 7 oost is uitstekend er is niets dichterbij.
Gast Delta Star Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Origineel bericht van: aart44 Aalten Gelderland Latitude 51.933 Longitude 6.583 en ja 7 oost is uitstekend er is niets dichterbij. Oké aart44 Aalten Gelderland . Alvast bedankt,kan ik hem even weer terug zetten op 7 East. Mvg:D.S.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen