dogeatdog Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik heb deze vakantie een goede nieuwszender gevonden op hotbird. www.presstv.ir 12437 27500/H deze komt mij heel transperant over, zonder al de propaganda zoals op de andere nieuwszenders.
matthew_be_wvl Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 En hij is de eigendom van de IRIB, de Iraanse openbare omroep. Er bestaat niet zoiets als een objectieve nieuwszender. Het nieuws wordt - al dan niet met opzet - altijd gebracht vanuit een bepaald oogpunt. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
dogeatdog Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2010 Haa ik dacht dat ir Ireland was. nou vind ik het nog steeds een goede zender. je vind er veel nieuws waar je hier niets over hoort. maar dat zal ook wel zijn redenen hebben dan.
Jean-Claude Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 ierland heeft .ie als extensie DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
SalimRMAF Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 PressTV staat inderdaad in mijn nieuws zenderlijst. Hoort zeker bij de top. Desondanks dat ik tegen het regime in Iran ben, moet ik zeggen dat ik PressTV een van de betere nieuwszenders vind. Ze hebben over het algemeen een objectievere oogpunt tegen veel onderwerpen, en de nieuwsonderwerpen zijn meer humaan dan politiek gezien belangrijk! Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Jan Ambers Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Dan zullen ze waarschijnlijk als "newshighlight" de steninging van een iraanse "live" brengen? Wie zonder zonden is werpe de eerste steen... Een barbaars regime in een schapenvacht blijft een barbaars schaap!
Sverige Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Alle nieuwsberichten zijn "lokaal gekleurd". Zelfs het neutrale Zweden knipt en plakt in zijn nieuwsuitzendingen... ze hebben een half uur voor de prime time nieuwsuitzending van half 8.... en ja, wat laat je dan zien... 90% binnenlands nieuws, en dat is goed zo... en erg regelmatig een uitgebreid stukje over de slechte toestand in de USA lage lonen, werkloosheid, ingestorte huizenmarkt,... Ik kijk naast mijn dagelijkse zweedse "rapport" ook regelmatig naar de Tagesschau op Das Erste... en ja, daar worden vaak andere accenten gelgd... maar door deze mix hoor je wel veel nieuws. Zo nu en dan is een andere nieuwszender altijd verrijkend vind ik: De iraanse zender ken ik niet... maar het is altijd interessant om eens naar RT, CCTV News of NHK News te kijken vind ik. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
dogeatdog Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 Dan zullen ze waarschijnlijk als "newshighlight" de steninging van een iraanse "live" brengen? Wie zonder zonden is werpe de eerste steen... Een barbaars regime in een schapenvacht blijft een barbaars schaap! mad een beetje een bevooroordeelde reactie. misschien een beetje teveel naar de lokalen nieuws gekeken, kunnen we gaan wachten tot er op CNN daar ook mee begint. daar worden ook nog steeds mensen zonder goede verdediging veroordeelt tot de doodstraf. Dat is zeker wel goed.
Alfons Verbiest Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Origineel bericht van: dogeatdog Ik heb deze vakantie een goede nieuwszender gevonden op hotbird.www.presstv.ir 12437 27500/H deze komt mij heel transperant over, zonder al de propaganda zoals op de andere nieuwszenders. Ik kijk er soms wel eens naar via de 28,2 Oost. Daar zit ook EPG bij.
Elwin Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Deze zender zit ook op Astra: 12460H 27500 3/4 Press TV is niet opgenomen in de zenderlijst van Canal Digitaal...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Citaat: Ik heb deze vakantie een goede nieuwszender gevonden op hotbird.www.presstv.ir Een goede nieuwszender uit een staat waar vrije meningsuiting uit den boze is en waar daar de doodstraf op staat ? Nee, die zender staat niet in mijn zenderlijst. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Origineel bericht van: dogeatdog je vind er veel nieuws waar je hier niets over hoort. Ik kijk er soms wel eens naar, net als nieuwszenders als Russia Today en Al Jazeera Int. Het aardige van deze zenders is dat ze net wat ander nieuws brengen dan wij hier gewend zijn. Vaak brengen ze zelfs nieuws uit het westen waar ´onze´ zenders het laten afweten, omdat die onderwerpen kennelijk iets te gevoelig liggen. PressTV zendt wereldwijd uit via 13 of 14 satellieten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen