arcticbreeze Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Hallo gisteren viel me op tijdens het kijken naar een opgenomen film dat display aangeeft "bericht (1)". Wat betekend dit, want ik kan het nl. niet vinden? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 nog nooit gezien. (geen voicemail) heb je soms de fritzcall als plugin? daar komen wel eens berichten van binnen... en dan gaat de telefoon 2 seconde later. ciao Second Life Mungo Parker
ToniMacaroni Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Is gewoon een bug met de aansturing van de lcd. Als je vervolgens inde movielijst op een film gaat staan is het weg en zie je de titel van de film. Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 ah die bedoel je... klopt niet alles wat op je display van de VU verschijnt is actueel... (eh geen LCD overigens ) ciao Second Life Mungo Parker
stefan.wolfrum Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 ja, dat bericht was nl dat er een opname is gestart, maar als de vu op standby staat dan kan-ie dat ei niet kwijt en de melding over dat bericht blijft blijkbaar bestaan. het bericht zelf niet want dat is inderdaad foetsie en niet meer te traceren. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Edgario Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Dat is toevallig, ik had precies hetzelfde. Na op EPG te drukken en dan exit, deed dit verwijnen en ik zag de titel van de eerder opgenomen film weer op het schermpje staan. Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
satvet Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Is normaal, kan zijn dat een opname gestart is of inderdaad een telefoontje via Fritzcall. En indien standby, krijg je deze pas bij opstarten. Op display staat enkel dat er een bericht is, het bericht zelf zie je gedurende een x aantal seconden op scherm zelf. Kan dacht ik wel aan en uit geschakeld. Tonskidutch (zo goed? ) heeft het kennelijk altijd uit gehad.
Homer Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Dit bericht krijg je als je een opname heb gedaan toen de ontvanger uit stond, Hier heb ik dit ook en als je dan de ontvanger aanzet gaat dit weg. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 ja hoor en in zoverre is het wel een beetje stomme bug maar je moet het maar weten dan kun je der ook mee leven. ciao Second Life Mungo Parker
satvet Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Ach, in combinatie met een Fritzbox is het wel handig, je ziet gelijk welke telefoontjes je hebt gemist. (De plug-in zoekt gelijk de naam bij het nummer).
arcticbreeze Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2010 Moi lu, bedankt voor de info. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen