Ga naar inhoud

Aanschaf 7025+ of andere linux receiver

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Wil graag een twin tuner aanschaffen met sat/kabel mogelijkheid, de voorlopige linux receiver die in mijn budget komt is een DM7025, mijn vraag is dan ook of er een ander linux receiver bestaat met dezelfde capaciteiten voor wat minder?

Geplaatst:

Zelf heb ik een paar jaar een DM7025 en op het werk draaien er ook een paar, niks mis mee. Alleen zou ik op dit moment kiezen voor een HD ontvanger en dan valt, voor mij althans, de 7025 (SD ontvanger) af. Ben dus aan 't sparen voor een 8000, maar die zit qua prijs wel ruim boven je budget.

Kijk eens of de VU+ Duo Twin HD ontvanger iets voor je is. Is ook een Enigma2 box, de PLI image 'draait' er op, maar wellicht ook andere images.

Suc6 met je keuze

Jan

XTrend ET 10K, 2 Tb HD, OpenPli 6.1

Geplaatst:

Zover gaat m'n kennis niet van de Vu, je kunt daarvoor het beste de specificaties doorlezen.

Jan

XTrend ET 10K, 2 Tb HD, OpenPli 6.1

Geplaatst:
Origineel bericht van: eros2003
Is er een kabel tuner mogelijkheid (plug en play) voor VU+ Duo Twin HD aanwezig?

nee

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Uiteindelijk kom je toch altijd weer bij de dm8000 uit ;-)

Nog maar even doorsparen dus ;-)

(max 4 tuners, waarvan twee zelf te kiezen DVB-S(2)/ DVB-C en/of DVB-T).

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Origineel bericht van: JBnl
of wachten tot de DM7020HD ?

en dan maar wachten tot dat hij in 2011 een keer op de markt komt. Dream Multimedia is heel vlug met het aankondigen van nieuwe producten, maar het in de markt zetten laat met alles heel lang op zich wachten. Zij hebben zich nog nooit aan een eerder aangekondigde releasedatum gehouden.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen