Ga naar inhoud

[DM800HD] Flash DM800 stopt...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

IK heb vandaag mijn DM800 terug gekregen van Dreammedia ivm reparatie. Nu wil ik er weer OpenPli opzetten maar tijdens flash stopt het elke keer bij een andere percentage. Iemand een idee wat het probleem kan zijn. Ik heb al verschillende image's geprobeerd.

Gr Ivan

Geplaatst:

en gemini image ? gaat die wel door?

Kan je dreambox wel compleet opstarten met de orgineel image.

En daarna netjes afsluiten.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

Hij heeft het over problemen met een 800.

Origineel bericht van: Erik Slagter
Huh, je gaat met een dm8000 toch geen dreamup of rs232 gebruiken?

Gewoon in stop mode zetten, web browser ernaartoe en uploaden.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Jammer! Was net even te laat met mijn reactie:

Het gebeurd regelmatig dat het via de 'Stop'modus niet werkt. Het blijkt dat de tuner dan op een gecodeerd kanaal stond tijdens het flashen. Waar het precies misloopt weet ik niet, maar misschien komt er ongewenste data binnen die op dat moment niet verwerkt kan worden... Ik zet hem dus maar op een ongecodeerde zender voor het flashen.. Is sedertdien altijd goed gegaan en hoef niets lus te trekken... Zoals de Belgen zeggen: een 'deftige' oplossing...

Geplaatst:

Beetje te vroeg gejuicht. Na een update gisteren doet de dm800 weer niets. Dit keer zonder coax geprobeerd maar dat blijkt vandaag niet te werken. Flashen stopt weer bij elke keer een andere percentage en de box start ook niet meer op.

Geplaatst:

Dit had ik ook .

Als ik via netwerk er een ander versie software op wou zetten .

Ik heb het maar serieel gedaan , dat was geen probleem .

...........................Groetjes:...Boelo

VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

probeer het eens op een andere pc

of met windows xp

je weet maar nooit

of heeft dream up confilckt met een ander programma

succes

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Geplaatst:

Vandaag het maar met Dreamup en nullmodemkabel geprobeerd en hij doet het weer. Durf nu alleen geen dagelijkse update meer te doen..

Geplaatst:

Oplossing, de DM800 de deur uit doen voor een VU+ Duo. De DM800 is en blijft een mislukt product. Te traag, te heet, te onstabiel.

Edit: ik heb een DM800 gehad en nu dus een VU+. Het is een verademing.

Error, no keyboard. Press F1 to continue.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen