whatyouneed Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 je tv zender bekijken op internet met justin tv streaming van af je dreambox gaat nu goed Broadcast your dreambox to Justin.tv in six simple steps 1- Install vlc any version above 1.0.0 2- download and unpack jtvlc plugin to simple folder without spaces in your pc(e.g c:\jtvlc) 3- download and install Tunisia-sat dreambox player and web streamer 6beta6 to your pc and run it Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
whatyouneed Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2010 voor downloaden http://apiwiki.justin.tv/mediawiki/images/3/36/Jtvlc-win-0.41.zip http://www.mediafire.com/?nz2zgmwjomu bij mij draait hij al weet niet of het toegestaan is hier een link met een stream neer te zetten. van nederland 1 2 of 3 of rtl4 of canaldigitaal of een ander kanaal als voorbeeld ff. als ff een mod me dat kan vertellen. ik wil geen ban hebben vandaar Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
M_Z Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Citaat: bij mij draait hij al weet niet of het toegestaan is hier een link met een stream neer te zetten. Het lijkt me verstandig om dat niet te doen. Alle vormen van betaal-tv kijken zonder ervoor te betalen zijn in principe illegaal en daar werken wij hier op Sat4all niet aan mee. De tools om dit te doen voor je interne LAN-netwerk of om zelf je eigen dreambox van buitenaf te bekijken zijn talrijk aan het worden. Wij moderators bespreken momenteel onderling hoe we hiermee moeten omgaan. Maar ga hier alvast dus maar geen links plaatsen aub... Wordt vervolgd. M_Z
whatyouneed Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2010 dan zal ik dat niet doen. bedankt M_Z Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen