hemertje Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 tot (een paar?) dagen geleden kon je onderaan je antwoord op dit forum versneld naar je huidige subforum teruggaan waarin je aan het antwoorden was... waar is deze optie gebleven? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
naze1975 Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik heb nog steeds de funktie "index" onderaan de pagina, of bedoel je deze niet? groet Robert een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Gast hummiesat Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Er is boven wel zo'n knopje Ga Naar bijgekomen. Het nut ervan snap ik niet want om op je nieuwe bestemming te komen moet je net zo veel handelingen doen als voorheen. Klik om pull down te openen, scrollen naar het gewenste subforum en klik om te selecteren. Eerst: Klik op forumlijst, scrollen naar het gewenste subforum en klik om te selecteren.
Beheerder Michel Geplaatst: 13 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 13 augustus 2010 Kan je voor mij, indien het nu wel weer werkt, even een screenshot maken van wat je precies bedoeld? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
leo1949 Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Het ging om het knopje <ga> rechtsonder. Het is weer terug en het werkt weer. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
hemertje Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2010 Origineel bericht van: leo1949 Het ging om het knopje <ga> rechtsonder. Het is weer terug en het werkt weer. inderdaad die bedoelde ik thx DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
mereltje Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Michel , kan in dat rijtje ook misschien (forumlijst) geplaatst worden ,zou wel zo handig zijn Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Kimble Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Origineel bericht van: mereltje Michel , kan in dat rijtje ook misschien (forumlijst) geplaatst worden ,zou wel zo handig zijn Over het gehele forum staat er links onder het logo op de 2e regel "Forumlijst". Die knop gebruik ik om in de lijst terug te keren. Maar wellicht dat het mogelijk is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen