blitzteam Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik wil over 2 weken nog een weekje weg. Nu vraag ik me af , of ik wacht met boeken, en uitkijk naar een last minute aanbieding. Zoiets van drie dagen van te voren boeken en dan een fikse korting. Heeft iemand hier ervaring mee met Landal greenparks. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
naze1975 Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Volgens mij zijn de last minute's van landal altijd een week of 4 van te voren te boeken. Zijn de rode prijzen in het prijzen tabel(kijk ander ook even op marktplaats voor de kerst bon CODE of probeer Kerl09), maar deze code werkt vaak alleen op niet afgeprijsde weekends, ook kun je er op letten dat je met kinder korting gaat (ook al gaat er niet echt een kind mee), gewoon bij boeken een kind opgeven, daar word verder niet op gelet, is mijn ervaring Groet Robert een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
volkswagen1 Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 hallo ik ga al jaren naar een landal park en wacht ook tot de laatste week vaak gaan ze naar de 18 van de maand nog naar beneden ik ga 30 augustus dus eind volgende week boek ik zowiezo.nee korting codes werken alleen als ze nog geldig zijn en niet op last minutes.succes
Gerard 76 Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 vergis je niet in de bijkomende kosten zoals reserveringskosten,schoonmaak evt. bedlinnen,enz.
volkswagen1 Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 zag net waar ik een oogje op had dat deze vandaag al gezakt was dus morgrn boeken.
borsjea Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Een bekende site die weekendjes weg aanbied heeft iets soortgelijks voor bungalow's. Ook die van Landal. zie daar voor over 2 weken voor 4 peronen inclusief schoonmaak prijzen vanaf 299 euro voor een week
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen