Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: pandora

Betekend dit nu dat bij slecht weer ik niet meer kan kijken naar EurosportHD frown ? Hoe kan ik dit oplossen?

Many thnx

Als je de schotel niet beter uitricht kun je met slecht weer niet kijken, dus beter uitrichten lost je probleem op. laugh

Geplaatst:

Volgens de satboer zou mijn wok optimaal uitgericht staan blushblush Zou volgens hem dan ook problemen moeten hebben op A1 en A2 wat niet zo is (prima beeld)

Ik weet het ook niet meer confused

Many thnx

We are all born wet and naked

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Geplaatst:

Dan zoek je toch een betere satboer.

Ik had ook geen enkel probleem met A1 en A2.

En toch kon mijn Bisat nog beter uitgericht worden.

Vannacht bij een zware stortbui had ik nog steeds ontvangst op EurosportHD en HistoryHD.

Terwijl ik toch eerst dezelfde problemen had als jij.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pandora
Volgens de satboer zou mijn wok optimaal uitgericht staan blushblush Zou volgens hem dan ook problemen moeten hebben op A1 en A2 wat niet zo is (prima beeld)
Ik weet het ook niet meer confused

Ik wel. Zie satboer kletst zich eruit, maar moet garant staan voor de ontvangst die je zou moeten hebben.
Die satboer was met mij nog niet klaar als ik hem had betaald voor een maximale uitrichting.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Wachten tot het goed regent op een dag en dan die satboer langs laten komen om uit te richten.

Kost hem een nat pak, maar die schotel staat wel optimaal. :D

Geplaatst:

Satboeren komen alleen langs als de zon schijnt want dan kan hij uit de losse pols uitrichten. smirk

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

kan je toch beter zelf even met een plu wat aan je schotel wrikken wink

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble

Kost hem een nat pak, maar die schotel staat wel optimaal. :D

Dit is wel precies het weer waarop ik mijn schotelinstellingen baseer. Daarna sta je verbaasd hoe goed die staat op de zwakkere transponders als de zon weer schijnt. smirk

Geplaatst:

Ik deed gisteravond een zender scan op de VU DUO van astra 19 en de astra 23.5 en zag opeens vanmorgen dat deze 2 zenders uit mijn lijst verdwenen waren.

Heb hier de laatste OPENPLI® inzitten heb ze via handmatig scan weer gevonden me vraag is hebben meer mensen dit. confused

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Geplaatst:

Heb alles opnieuw erop gezet met de laatste PLI® hij vindt de hele transponder niet meer waar deze zender opzitten meer?Ligt dit nu aan de pli® software of is der iets anders aan de hand.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Geplaatst:

de satelite.xml is niet up to date bij pli

dat is een lijst waar alle transponders in staan met de betreffende bitrate en andere instellingen.

of ff handmatig laten zoeken 12110 H 27500 Qpsk 9/10. of een nieuwe satelite.xml zoeken. ik heb gekozen voor de eerste.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Er is een website waarmee je de meest recente satellies.xml kunt downloaden en zelfs kunt kiezen welke satellieten je in je bestand wil hebben. Ook kun je kiezen voor dvb-s of dvb-s2.

Geen idee of ik daar een link van mag plaatsen? Of ff googelen met latest satellites.xml De bovenste link in het zoekresultaat is de goede.

suc6

Nolan

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Andere lnb geplaatst en krijg nu 90% signaalsterkte waar dit eerst maar rond de 40% lag. Nu geen problemen meer op Eurosport en History HD. En nu maar hopen dat dit zo blijft ook bij een fikse regenbui smile

We are all born wet and naked

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen