sattos Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 hallo, sinds paar dagen deed mijn db 500 heel traag,deze zapte bijna niet meer.maar nu doet deze helemaal niks. als ik deze aanzet(stopcontact)gaat een groene ledje aan de voorkant branden,normaal gesproken kan ik deze uitzetten mbv een standby knop.deze stand by knop reageert nergens op. het komt ook voor dat er aan de achterkant van de dreambox een rode ledje brand(digital audio). of het rode of de groene ledje brand,deze branden nooit tegelijk. als ik db aansluit op mijn laptop gaat een oranje ledjes branden,binnen in. hierop heeft gemini 4.3 opgestaan en hoe kan ik deze benaderen?en hoe kom ik achter het ip van deze db? voor zover ik weet is het geen "clone"
paardengek Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Dat betekent flashen met een nulmodemkabel via de seriele compoort. Dat gaat dus via het programma dreamup. http://www.dream-multimedia-tv.de/downloadcenter Dat is de enigste manier om de dm500 ( Let wel geen 500+ of 500 HD ) tot leven te wekken. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
sattos Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 vanmiddag heb ik die geflashd(gemini 4.2) en gelukkig deed hij het even,en nu zit ik weer met het zelfde probleem als gisteren,doet helemaal nix. wat doe ik fout?welke gemini raden jullie mij aan?
sattos Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 voeding is toch die lange kabel
wortellica Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Voeding (waarmee je de dm 500 van stroom mee voorziet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen