schotel1 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Bedankt, ga het nu proberen. De newcs.xml heb ik geprobeerd maar dat werkte niet bedankt voor het toe zenden naze1975. vr.gr. leo
schotel1 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 hallo ikbennico, Ik heb je bestand erop gezet. EN ja het werkt Bedankt!!! Vr.gr. Leo
ikbennico Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2010 Origineel bericht van: schotel1 Ik heb je bestand erop gezet. EN ja het werkt Bedankt!!! Leuk te lezen dat ik je hiermee blij maakt met een werkende image. Ik moest toevallig een image voor een vage kennis maken die er weer niet uitkwam. Omdat ik veel Engelse tv kijk zit de EPG-plugin daarvoor onder de groene knop. Nico
freekie Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 @ ikbennico Als ik deze PGIv0.8.1 op nijm ipbox wil zetten moet ik dan alle drie bestanden er op zetten? Dus usb_uboot.img daarna usb_config.img en ten slot usb_all_noboot.img.Deze wil ik met een flash op nijm ipbox zetten kan dit. B.V.D Freekie
ikbennico Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2010 Voor normaal gebruik heb je alleen usb_all_noboot.img nodig.
freekie Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Hallo nico Dus als ik het goed begrijp dan moet ik alleen de usb_all_noboot.img in flash er op zetten.en dan moet de ipbox doen en als ik het dan goed begrijp dan doet de interne card lezer het ook met de oranje card van CD deze doet het dan met oscam.(vind ik persoonlijk ook het beste werken ik heb nu PGIv06.1 erop staan met oscam config van joebar en dat loopt hier prima behalve de updaten van de CD card die doet het niet. ps gebruik maken van winscp en pc editor osam en cube revo webinterface is hiebij gewoon nog mogelijk PGIv0.8.1 met de instellingen van jou? b.v.d Freekie
ikbennico Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2010 Origineel bericht van: freekie ps gebruik maken van winscp en pc editor osam en cube revo webinterface is hierbij gewoon nog mogelijk PGIv0.8.1 met de instellingen van jou? b.v.d Freekie Bij normaal gebruik alleen de usb_all_noboot.img flashen. Voor die andere files moet je in de doc map readme lezen. Winscp zou ik niet weten wat het is,iets van ftp? Als dat zo is werkt dat,net zoals pc editor oscam en webif. Oscam staat al ingesteld op de onderste kaart-lezer chip down. Maar meeste dank gaat uit naar pacco en zijn vrienden hoor. Ik heb alleen de EMU erin gestopt en ingesteld. Nico
freekie Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 bedankt nico voor je uitleg ga hem binnenkort eens proberen. en winscp is volgens mij een ftp programma kan er bestanden in de ipbox mee aanpassen. groeten Freekie
freekie Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 @ Nico of andere ipbox gebruikers. Ik ben nog een belangrijke vraag vergeten. Werkt deze image ook met de HD kanalen onder oscam b.v.d Freekie
Gast arvy Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Bij mij werkt het als een tierelier die HD kanalen in combinatie met oscam (die ik wel laat connecten naar mijn relook die cccam draait met mijn kaart erin).
freekie Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Dank voor je antwoordt arvy ik ga deze image eens testen groeten Freekie
plex Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Een algemene vraag: Is pgi0.81 daadwerkelijk beter dan de versie 0.71? Maw geeft het meer voordelen om naar deze versie te gaan? Ik twijfel nl nog steeds. gr Plex
ikbennico Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 @ plex Als je nog zit te twijfelen kan je beter een backup maken van je flash met pceditor.(dat doe ik ook als ik overstap naar een andere image) Je kan dan het beste all_noboot selecteren omdat hij dan alles backupt. Het is 30sec werk maar bespaard een boel tijd als je toch terug wilt. Anders moet je alles weer naar je zin(opbouwen) maken als je weer teruggaat. Je hoeft dan alleen je backup te flashen (als het niet bevalt) en alles staat weer bij het oude. Op die manier kun je makkelijk diverse images proberen b.v. sif,nlb,pgi,enz zonder problemen. Misschien een tipje voor de twijfelaars.
plex Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 @ikbennico, Bedankt voor deze tip want die kende ik nog niet. Staat nog 1 vraag nl vind jij deze versie beter? Ik vraag dit omdat op denktenk toch redelijk veel problemen voorbij zie komen die ik bij pgi 0.71 niet ondervind. gr Plex
naze1975 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Ik ga morgen weer terug naar misschien zelfs pgi 0.5, streamen werkt wel goed, en je hebt youtube die aardig werkt, maar daarentegen problemen met opnames en ipnummers, dus personlijk zou ik het nog niet doen. Groet Robert een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen