Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb 2 tuners op 1 splitter aan gesloten die naar een duo lnb gaat. Bij 1 tuner heb ik de lnb uit gezet daar ik denk dat hij dan 2 x 18 volt krijgt op de lnb. Degene waarvan ik de lnb uit heb gezet doet het niet. Moet je dan toch van beide tuners de lnb aanzetten?

Geplaatst:

de meeste duo lnb's hebben 2 uitgangen dus gewoon een kabel er bij treken

als je geen 2 uit gangen op de lnb hebt ,dan kun je het beter op een op andere manier doen

spliter er tussen weg halen, maar dit heeft wel zijn beperkingen zo wel met een spliter als het door lussen naar een andere ontvanger

als je met de ene ontvanger gebruikt maakt de astra 19.2 kun je met de andere ontvanger geen gebruik maken astra 23.5

je moet het dan zo aansluiten

post-33015-1318261162,2896_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

ik heb gebruikt een triax 2400 mhz splitter. Op het platdak staat een schotel, er gaan 2 kabels vanuit de duolnb naar beneden naar een rebox 9000HD tuner. Nu heb ik voor 3 maanden boven een satt.tuner staan. Dus heb ik een kabel boven naar de schotel getrokken en aangesloten. Beneden heb ik hem door gelust wat als nadeel is dat als je aan het opnemen bent op de 23 niet de 19 kan kijken. Dus boven een splitter geplaatst, en voor de zekerheid de spanning van de lnb van de satt.tuner boven uit gezet. Dus dacht ik dat hij dan toch spanning zou krijgen van beneden. Dis is niet het geval. Ik durf de spanning van de tuner boven nog niet aan te zetten daar ik bang ben dat hij dan 2 keer spanning krijgt.

Geplaatst:

ik zou er gewoon een Quad Lnb op zetten er vast nog wel een te koop

op een tweedehands site

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen