Checkin Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Kort gelden is de orginele afst bediening defect gegaan, nu heb ik een vervangend type gekocht, echter het volgende. De 4 pijltje om de "ok" knop funtioneren, echter om de volledige menu functie's te kunnen doorlopen, werken ze niet meer ? kan dit toch liggen aan de "vervangende en niet originele" afst bediening, of is er wat anders aan de hand. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
satencom Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 als de toetsen op de oude afst bediening voor heen wel werkten dan werkt deze nieuwe afst bediening niet goed Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Checkin Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 Oke, thx voor de reactie, kan het dus zo zijn dat ze een dubbele funtie zouden kunnen hebben ? Basis, programma wisselen < > Hard zacht ,pijltje boven en naar beneden. Echter in het menu kan ik ze niet meer gebruiken. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
satencom Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 ik heb zoon ver moeten dat je niet de goede afst bediening hebt gekregen van de winkel waar je hem gekocht hebt even bellen met de winkel misschien kun je hem om ruilen voor een die wel werkt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Checkin Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2010 Het enige wat ik nog niet kan begrijpen, is dat de toetsen wel werken bij Zappen en volume, echter zit je in het menu dan geen reactie Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
satencom Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 ik begin toch twijfel aan de ontvanger wand de commando's blijven gelijk die je naar de ontvanger stuurt, als hard en zacht en programma wisselen wel werkt en in het menu niet is de afst bediening wel goed Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Checkin Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 Ook maar even Technisat Duitsland gecontact, tja ... natuurlijk eerst het advies, eerst een orginele afst.bed organiseren, misschien dat het dan al opgelost is, dus maar een orginele in duitsland besteld, maar hopen dat het allemaal goed komt anders weer contacten met Technisat. wordt vervolgd Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2010 Vandaag per post uit Duitsland een orginele Technisat afst.bed. ontvangen . En zie daar .... DIE werkt PERFECT Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen