jonge-grieze Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 ik heb openpli geinstaleerd op mijn 7025+ en heb netcaster geinstaleerd. Nu wil ik via dcc zelf streams instellen, maar kan hem niet vinden in dcc. kan iemand mij vertellen waar ik moet zoeken in dcc ftp? venema
digitaal kijker Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 var/etc/netcaster.conf dacht ik, moet even zoeken ook,maar pas dit bestand ook regelmatig aan. wel even opletten als je een update doet van openpli dat je eigen gemaakte lijst wordt overschreven door de standaart zenders die ze doorgeven bij netcaster. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
jonge-grieze Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 Hoera ..gelukt. Ik kon het niet vinden. Maar het is gelukt hoor. Kan nu lekker weer luisteren naar mijn favoriete station [Havenstad Fm] url = http://81.26.220.16:20014 type = mp3 description = Radio Van Dichtbij Heeeel erg bedankt hoor. venema
lucdec2 Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Origineel bericht van: jonge-grieze Hoera ..gelukt. Ik kon het niet vinden. Maar het is gelukt hoor. Kan nu lekker weer luisteren naar mijn favoriete station [Havenstad Fm] url = http://81.26.220.16:20014 type = mp3 description = Radio Van Dichtbij Heeeel erg bedankt hoor. Waar en onder welke naam sla je deze info op? Ik heb gezocht onder etc maar nergens geen netcaster.conf te vinden (dm500hd, openpli)
jonge-grieze Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 Gewoon var - etc - netcaster.config. Die kun je dan bewerken. Natuurlijk wel eerst netcaster installeren. Zit niet standaard in open pli. venema
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen