Ga naar inhoud


Ik ben op zoek achter een gratis DID nummer


lucdec2

Aanbevolen berichten


De meeste vragen toch wel een x-bedrag voor een DID-nummer. Je kunt ook kiezen voor de zogenaamde betaalnummer (hier in Nederland 0900-nummers), zodat de beller hoog belast wordt en het nummer verder gratis is.

Weet niet of het je bedoeling is om je bellers met een tarief van 80 ct/min op te schepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
De meeste vragen toch wel een x-bedrag voor een DID-nummer. Je kunt ook kiezen voor de zogenaamde betaalnummer (hier in Nederland 0900-nummers), zodat de beller hoog belast wordt en het nummer verder gratis is.
Weet niet of het je bedoeling is om je bellers met een tarief van 80 ct/min op te schepen.


Neen, neen dit lijkt mij geen goeie oplossing.

Ik had graag gewoon een did nummer gewild. Nu belt men mij gewoon op mijn analoge
telefoonlijn, en ikzelf bel voip naar buiten via een fritzbox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een telefoonnummer van ttnc.co.uk gekocht voor £25.- excl btw. Je hebt dat telefoonnummer voor altijd, je hoeft geen abonnement te betalen. Doorschakelen naar sip is gratis, naar andere bestemmingen vast of mobiel in binnen en buitenland werkt prima en kost een "normaal" bedrag.

deze service is heel erg stabiel. Om gewoon even te testen is £ 25 misschien iets te duur, maar het is het wel waard.

 

Je kan een GRATIS telefoonnummer uit Engeland, Rumenien of Italie krijgen bij Eutelia VOIP...

http://www.euteliavoip.com/index.php?lang=de

 

Als je je nummer gedurende een bepaalde tijd niet gebruikt wordt het afgeschakeld, maar het is wel prima om te testen.

Ik ben bij eutelia met een UK nummer begonnen, maar daarna overgestapt naar ttnc omdat dit toch wel betere kwaliteit opleverde. Ook blijft het nummer van jou, nadat je betaald hebt, en de helpdesk bij problemen werkt via de mail feilloos.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Beheerder

Let wel dat het in ieder geval in Nederland bij wet verboden is een telefoonnummer van buiten je eigen kengetal regio te gebruiken. Ook als dit een buitenlands nummer is.

 

In Nederland zijn de enige DID's die je wettelijk gezien mag gebruiken, die van je eigen regio of een nationaal 085 of 088 bedrijfsnummer.

 

Als je ooit bijvoorbeeld een 112 melding doet met ander nummer, kun je daar ernstige problemen mee krijgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dat Steuernummer heb ik een zweeds persoonsnummer (=sofi nummer)ingevuld... waarschijnlijk controleren ze het niet eens, want ik heb mijn 4 laatste cijfers ook niet correct ingevuld.... probeer maar iets in de vorm van ÅÅMMDDXXXX vb 5512318989....

 

Michel, wat buitenlandse DID nummers betreft... ik zou 112 nooit via de vaste lijn bellen... heb ik ook nog nooit gedaan, maar altijd via een mobieltje, en uit welk land de simkaart komt maakt niets uit.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is maar een voorbeeld.

 

Het gaat er om dat het wettelijk verboden is. 112 bellen is een van die dingen waarbij men er achter kan komen.

 

Ik weet uit ervaring iemand daar ooit behoorlijk problemen mee gekregen heeft.

 

Het is maar ter informatie. Wat iedereen er mee doet moet hij zelf weten. smile

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sverige

 

bedankt zeg ! Ben de trotse bezitter van een UK voipnummer.

 

dit is nu al jaren dat ik een gratis geografisch voip nummer zoek. Het is eindelijk gelukt.

Ik had al vanalles geprobeerd, met proxies en zo zonder

resultaat.

 

Hoelang blijft m'n nummer bestaan? heb je daar een idee van?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het regelmatig gebruikt, blijft het in principe "voor altijd" bestaan... Als je ook wil uitbellen via EuteliaVoip, en je zet geld op je account loop je volgens mij minder risico dat het voortijdig er uitgaat... Beltegoed vervalt overigens nooit.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...