Brambo's Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Is het jullie ook al opgevallen dat de resolutie van National Geographic nogal laag is? Momenteel is deze slechts 544 x 576 in plaats van de gebruikelijke 704 x 576. Ik vind het beeld niet echt scherp te noemen en het lijkt erop alsof er ingezoomd is op een letterboxformaat. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gerard 76 Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Heeft NGC er via de satelliet er ooit goed uit gezien? Ik kijk er zelden naar,meer naar NGC HD. Of er moet echt iets leuks op zijn wat ik op ga nemen. Nee,volgens mij was het altijd al wat minder met 't beeld van NGC.
Brambo's Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2010 Dat klopt inderdaad, het beeld is nooit echt heel mooi geweest. 't zou dus een extra reden mogen zijn om dit zo snel mogelijk aan te passen en dus te verbeteren. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen