Ga naar inhoud


Samsung Galaxy S foto's in de Galerij verwijderen, Hoe !!!


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik wil foto's in de Galerij verwijderen, die er perongelijk in zijn gekomen, via mijn computer

 

Maar het lukt mij maar niet, op de map, die in de galerij zit te verwijderen.

 

Het lukt mij wel, met de foto's die ik zelf maakte met deze telefoon. Die kan ik probleemloos verwijderen.

 

Het lijkt wel of deze map in beveiligd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan het zo zijn dat je met je software op je pc de mappen synchroniseerd ?

 

Als dat het geval is, dan de map met die foto's legen en opnieuw een sync uitvoeren.

 

Met Nokia (Nokia Cellular Data Suite) werkt het wel zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Dacht ik ook, maar het programma KIES van Samsung, ziet mijn telefoon niet meer.

 

Ik kan daar geen oorzaak van vinden, waarom het nu ineens niet meer werkt. Zie hieronder.

 

ScreenShot017.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik even via systeembeheer je pc een aantal dagen terugzetten op een gemaakt herstelpunt.

 

Naast de reguliere os-updates heb ik deze week onder meer een Java-update, een Flash-update en ook een update van mijn antivirus/firewall gehad.

 

Advies is dan om terug te gaan naar een datum tussen 2 en 8 augustus.

 

Beetje geluk en hij pakt hem weer. Als ie dat dan gedaan heeft even ccleaner op je systeem loslaten en eea laten herstellen en schonen.

 

Met een 10-15 minuten weet je of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Terug gegaan, naar 2 augustus, maar helaas, ook dit werkt niet.

Programma KIES ziet de telefoon niet !!!!!

 

USB symbool, blijft maar knipperen, in de telefoon.

Telefoon staat ingesteld op USB instelling Samsung Kies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

driver is even in de war, een andere usb poort proberen wel rechtstreeks op de pc en niet via een hub

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Alle USB pootten geprobeerd, maar niets helpt.

Op alle poorten hetzelfde probleem.

 

Ik heb afgelopen week, ook al contact gehad met Samsung, zij weten het ook niet meer.

 

Ik heb nu 4 verschillende telefoons gehad van Samsung.

Ik denk, dat dit de laatste was.

 

Erg mooi die telefoon, maar van synchronisatie is geen sprake, dit heeft Samsung niet goed gedaan, inmiddels vele klachten over gelezen op andere forum. Jammer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: decodertje
zeker firmware versie i9000xxJF3 ?

veranderen naar i9000DDJG4.

daarna herkent je telefoon kies wel direckt.

grtz


Kan toch niet zo zijn dat een telefoon het ene moment wel werkt en dan opeens niet meer. Maar goed, dit lijkt me wel een oplossing.

Voor ik deze posting zag wou ik nog iets proberen. USB-root hub verwijderen in je systeembeheer. Dan opnieuw laten kijken naar gewijzigde hardware met je telefoon aangesloten.
Deze truc hielp bij een navigatie-setje die ook spontaan verdwenen was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is de helft van het probleem opgelost.... kan er nu gesynchroniseerd worden?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Nee nog atijd niet. Het volgende doet zig voor.

 

Ik heb een Samsung Galaxy S.

Wil deze kunnen synchroniseren met mijn computer, met behulp van de nieuwste versie KIES, gedownload.

 

Heb de telefoon zo ingesteld, dat deze bij de USB instellingen staan, Kies starten bij USB verbinding.

 

Ik heb echter alle USB poorten geprobeerd op een 3 tal computers, maar de telefoon wordt niet gezien, ook niet in apparaat beheer van de computers.

En ook KIES wordt niet opgestart.

Als ik Kies handmatig opstart, wordt de telefoon ook niet gezien.

Lijkt op een driver probleem.

 

Verwijderen, en daarna opnieuw installeren werkte ook helaas niet.

 

Ook een kennis van mij loopt tegen dezelfde problemen aan.

Alle 3 de computers daaien op Windows 7 64 bit.

 

Een 3 tal weken geleden, heeft het even gewerkt, maar nu helaas niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...