Littlesat Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Las ik nu per toeval dat bij Ziggo het beeld ook slecht was op RTL4??? bron: ziggo forum Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Eduard07 Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 De boosdoener is natuurlijk die lokale interferentie, niet de zender die erop zit, die is slachtoffer. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast arvy Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Snoopy Citaat: Dit gaat waarschijnlijk de wijze worden waarop mensen van SD naar HD worden geforceerd. Zou me niks verbazen. @Home (nu Ziggo) deed dat 'handiger', die maakten van alle digitale breedbeeld op de analoge kabel een 4:3 versie door links en rechts balkjes te plaatsen. Nou, Ned 1,2 en 3 HD hebben ook van die irritante balkjes hoor. Tenminste als het een 4:3 uitzending is, dan wordt die 4:3 geupscaled en niet naar 16:9.. erg irritant vind ik dat, haalt het leuke van HD wel een beetje onderuit zullen we maar zeggen.
Brambo's Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Vind ik prima zo anders zit je met uitgerokken beeld enz. De TV Vlaanderen kijkers zullen dit al ondervonden hebben op de zender 'Acht'. Regelmatig worden er 4/3 uitzendingen in 16/9 doorgegeven en eerlijk gezegd trekt dit echt op niets. 4/3 moet je in 4/3 kijken en niet een of andere 'zoom' mode. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
wapper Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Origineel bericht van: arvy Origineel bericht van: Snoopy Citaat: Dit gaat waarschijnlijk de wijze worden waarop mensen van SD naar HD worden geforceerd. Zou me niks verbazen. @Home (nu Ziggo) deed dat 'handiger', die maakten van alle digitale breedbeeld op de analoge kabel een 4:3 versie door links en rechts balkjes te plaatsen. Nou, Ned 1,2 en 3 HD hebben ook van die irritante balkjes hoor. Tenminste als het een 4:3 uitzending is, dan wordt die 4:3 geupscaled en niet naar 16:9.. erg irritant vind ik dat, haalt het leuke van HD wel een beetje onderuit zullen we maar zeggen. Ja zo hoort het ook bij 4:3 programma;s op hd kanaal, anders zou je naar uitgerekte koppen kijken waar je helemaal niet vrolijk van word, maarja er zijn nu eenmaal mensen die er scheinbaar van houden om naar uitgerekte 4:3 beeld tekijken op 16:9 tv.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen