Gast jancom Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Wat zijn momenteel de kwalitatief betere HD- ontvagers? Ik heb zelf een Topfield TF7700HSCI maar wil eventueel een type met harde schijf aanschaffen.
winwiz Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 als hij je bevalt prik je er toch gewoon een harde schijf aan vast via usb? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gerard 76 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 De beste HD ontvanger bestaat niet. Net zo min als de beste auto of zo. Dit zit 'm gewoon in je voorkeur. en die is bij iedereen weer anders.
Gast jancom Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Op de HD zenders trilt of bevriest het beeld regelmatig en aangezien nu alle Nederlandse zenders in HD zijn vind ik dat best jammer. De schotel op Astra 3 is trouwens goed uitgericht. Vandaar mijn vraag naar een stabiele, gebruikersvriendelijke,kwalitatief hoogwaardige HD satellietontvanger.
Gerard 76 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Wellicht werkt de CI module die erin zit niet optimaal.
HD_freak Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Topfield 7700 is al weer zo'n 2 jaar op de markt, nieuwere ontvangers bieden betere kwaliteit en -vaak- meer mogelijkheden. Top of the bill (puur qua beeldkwaliteit) op dit moment zijn de Humax icord HD+ (let wel op de plus achter HD) en de Kathrein UFS 922. Oh ja, voor iedereen over me heen valt: de test van deze receivers werd verricht door het duitse Video Homevision, die hebben op dit gebied toch wel een van de betere test faciliteiten in Europa. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
winwiz Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Misschien een andere CI. Maar wat heb je nu? (Eventueel met firmware versie) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Belsat Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Ach Heren, gisteren heb ik op MGM "A passage to India" bekeken in "Technicolor" :-) Werkelijk subliem beeld! En dan vraag ik me soms af waar we in vredesnaam mee bezig zijn met HD en nu weer 3D. Moeten we werkelijk de grassprietjes kunnen tellen op het voetbalveld? De commercie is ongeëvenaard in het steeds opnieuw creëren van een behoefte die er eigenlijk niet is ;-) Ciao, Henk (ver van de bewoonde wereld, in de Ardennen) Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
abrahamsat Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Origineel bericht van: jancom Wat zijn momenteel de kwalitatief betere HD- ontvagers? Ik heb zelf een Topfield TF7700HSCI maar wil eventueel een type met harde schijf aanschaffen. mischien,de nieuwe topfield 2410 of de dm hd 800 se,dat weet niemand,over de humax icord zijn de meningen sterk verdeeld,kwalitatief beter is altijd het allernieuwst produkt wat nog komen moet, of er moet hier in dit forum iemand zijn die z'n nek durft uit te steken,en gaat beweren dat ie hem heeft,de perfecte hd twin pvr sattuner!
HD_freak Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Origineel bericht van: abrahamsat Origineel bericht van: jancom Wat zijn momenteel de kwalitatief betere HD- ontvagers? Ik heb zelf een Topfield TF7700HSCI maar wil eventueel een type met harde schijf aanschaffen. mischien,de nieuwe topfield 2410 of de dm hd 800 se,dat weet niemand,over de humax icord zijn de meningen sterk verdeeld,kwalitatief beter is altijd het allernieuwst produkt wat nog komen moet, of er moet hier in dit forum iemand zijn die z'n nek durft uit te steken,en gaat beweren dat ie hem heeft,de perfecte hd twin pvr sattuner! Jawel hoor, ik heb 'm !! De kathrein UFS 922, de perfecte HD twin PVR sat tuner !! Even wat aanloop probleempjes gehad, maar nu sinds firmware 1.6 is ie PERFECT Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
abrahamsat Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 HD freak,heb je het over de kathrein die je terug moest sturen omdat er een fabrieksfout in zat?
HD_freak Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Jazeker, nadat dit opgelost was is het apparaat TOP !! Als een fabrikant z'n fabrieksfouten netjes verhelpt is er voor mij geen reden om het apparaat verder af te kraken. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Gast BBsat Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Origineel bericht van: HD_freak Top of the bill (puur qua beeldkwaliteit) op dit moment zijn de Humax icord HD+ (let wel op de plus achter HD) en de Kathrein UFS 922. Oh ja, voor iedereen over me heen valt: de test van deze receivers werd verricht door het duitse Video Homevision, die hebben op dit gebied toch wel een van de betere test faciliteiten in Europa. Is die test ergens te vinden?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen