BBC Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) De beste hd ontvanger heb je al, even een usb hdd eraan en je bent koopman Hallo, Ik ben ook op zoek naar een HD ontvanger met opname mogelijkheden, nu kwam ik dit antwoord tegen, en had daar een paar vragen over: De TF7700HSCI heeft toch maar één tuner, dus kun je wel opnemen maar niet tegelijk naar een ander programa kijken (andere transponder) of zie ik dat verkeerd Heeft deze ontvanger ook de mogelijkheid van fastscan CD, of is er de mogelijkheid om ergens een kanalenlijst te downloaden, en deze te instaleren Ik wilde de TF7710 HDPVR kopen, maar ben nu aan het twijfelen (mede door de voedingsproblemen van deze ontvanger), bovendien is de TF7700HSCI in aanschaf aanmerkelijk goedkoper Groetjes, BBC
alfred de witt Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 neem de tf7750, heeft amdere zwaardere voedng en een fan. Qua kwaliteit heb je dan een zeer goede ontvanger. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
BBC Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Origineel bericht van: alfred de witt neem de tf7750, heeft amdere zwaardere voedng en een fan. Qua kwaliteit heb je dan een zeer goede ontvanger. Hallo, Ja deze had ik ook al gezien, zit hier nog verschil in type's, zoals bij de TF7700HD-PVR , TF7710HD-PVR. Dit i.v.m eventuele aanschaf in Duitsland. Groetjes, BBC
alfred de witt Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 sorry voor het late antwoord, nee er zit geen verschil in zoals bij de tf 7700 en 7710, je kan wel de bootloader aanpassen en tf7710 firmwre erop zetten. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
APPLE Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 heb een topfield 7710 met een Dreambox Dm8000 kunnen vergelijken op een B&O 60"plasma tv: Topfield heeft een goede beeld kwaliteit, zet je de dreambox ernaast overtreft deze duidelijk de topfield! Gr. Peter ps. de 800 / 500 HD hebben dezelfde kwaliteit alleen zonder twin tuner
Gast sattaz Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Wat betreft de beeldkwaliteit staat voor mij de AZBox HD Premium Plus bovenaan. Met vriendelijke groeten sattaz
DeDream Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 sattaz Kan dit niet bevestigen noch ontkennen. Heb in ons 2e huis een AZBox (op een kleinere LG LCD ) en ik moet zeggen dat het beeld voortreffelijk is. Zeer rustig beeld met goed kontrast. Thuis heb ik de DM800 waar ik al dagen veel aan gesleuteld heb vwb beeldkwaliteit maar ik ben er nog niet uit. De DM800 is gekoppeld aan een Sony KDL46HX800 die een zeer scherp beeld heeft en elk verschil in instellingen meteen laat zien. Ben er uit met blu-ray en dvd maar met 576i tv uitzendingen nog niet. De betere SD tv uitzendien ZDF info kanal bijv zijn voortreffelijk maar de nederlandse zenders (voetbal bijv) laten nog te wensen over. Ligt uiteraard aan de tv maar ik heb de indruk dat de meeste ontvangers (de DM800 zeker) het scalen moeten overlaten aan de tv. Zeker Panasonic, Philips en Sony hebben een betere scaler dan de meeste ontvangers. De Sigma chip zou een betere scaler moeten hebben maar kan dat (nog) met zekerheid stellen. Ga misschien binnenkort de AZbox maar eens vergelijken met de DM800. DeDream
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen