Gast calculator Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Citaat: Het tv-programma Holland’s Got Talent van RTL 4 is vanaf deze week niet meer gratis terug te zien via de online video- dienst RTL Gemist. Voor het terugkijken van een aflevering moet men voortaan 99 eurocent betalen. Popstars, de talentenjacht van concurrent SBS 6, blijft wel vrij beschikbaar. RTL Gemist vraagt voor steeds meer programma’s een bijdrage. Sinds deze maand moet de kijker ook een euro betalen voor een aflevering van de actualiteitenrubrieken Editie NL en RTL Boulevard. Bron: mediacourant website Bijna overbodig te zeggen dat ik dit te schandalig voor woorden vind.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 augustus 2010 Moderator Geplaatst: 15 augustus 2010 Naar mijn mening zou je als kijker betaald moeten worden, wanneer je naar dit soort programma's moet kijken! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 VOD=eerst gratis om iedereen er aan te laten wennen en vervolgens is het verrassing Kassa!!! Vooral het gemene in dit geval is dat je denkt ik kijk het wel op Uitzending gemist, want er was een verjaardig die avond - dus ik neem het niet op. En vorvolgens kun je betalen, Reken er maar op dat dit steeds meer gaat gebeuren. Die investeringen moeten namelijk terugverdiend worden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik dacht dat hiervoor allang betaald moest worden. en dat 't alleen bij de PO gratis is.
Neptunus Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 En er zijn mensen die er naar kijken én ervoor betalen ook! Ik zie alleen altijd die promo's voorbijkomen, met zo'n promostem, je kent ze wel......je moet dit zien, anders.....! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: ceesv Naar mijn mening zou je als kijker betaald moeten worden, wanneer je naar dit soort programma's moet kijken! Een soort smartegeld dus.... op vakantie geweest Sjaak? We vonden het al zo rustig hier de laatste dagen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Dreeke Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 RTL is een commercieel bedrijf en dan mogen ze vragen wat ze willen binnen de grenzen van de Luxemburgse en/of Nederlandse wet. Het zou pas schandalig zijn als de publieke omroep geld zou durven vragen. Bovendien zijn er meer programma's op RTL Gemist waar ze nu geld voor vragen. Maar wees gerust, ze herhalen hun programma's zo vaak, dat je ze vaak alsnog kan opnemen (in betere kwaliteit). Groet, André
Zuppelan Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Er wordt gewoon geëxperimenteerd met altiernatieve inkomsten. Reklame brengt in deze tijden te weinig op, de kwaliteitsprogramma's zijn al voor een groot deel wegbezuinigd, dus men moet iets.
DeBeek Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Eindelijk iemand die logisch denkt.. Heb 1 keer gekeken, en gelijk het idee dat ik naar een copy van Britain's got Talent (ITV) zit te kijken.
W3ird_N3rd Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Zelfs als ze mij 99 cent betalen hoef ik het niet te zien. Maar op deze toer vrees ik dat RTL Z ook nog eens achter de paywall gaat. Terwijl dat nou net wel handig is. Dan voortaan alles maar voorprogrammeren. Botweg alle zenders van RTL 24/7 opnemen is qua elektriciteit/harddisks al snel goedkoper dan zo-nu-en-dan een programma terugkijken à 99 cent. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Moderator ceesv Geplaatst: 15 augustus 2010 Moderator Geplaatst: 15 augustus 2010 Daarna zal de volgende stap wel CI+ zijn, waarmee ze je harddisk op afstand wissen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Miauw Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Dus wij betalen via CDS al voor commerciële shit, nu willen ze via her her her her herhaling gemist ook nog poen hebben? Gooi maar compleet in het duurste pakket, ga ik heerlijk Nederland 1, 2, 3, BVN en de gratis buitenlandse zenders kijken, dat doe ik namelijk nu al. Waarom betaal ik nog voor mijn CDS kaart?! Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tech Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Tssss, wat een negatieve reacties. Er is niemand die ons verplicht naar die rommel on demand te kijken. Gewoon die dienst massaal negeren en het wordt vanzelf weer gratis Ikzelf snap niet dat er uberhaubt mensen zijn die de live versie kijkt, laat staan de betaalde versie! Ik neem aan dat de betaalde versie verstoken is van reclame boodschappen? Pli Core Member
checky Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Helemaal mee eens , daar komt bij dat de PO absoluut niet gratis is. Die gasten verstoken vele miljoenen met behoorlijke bagger (uitzonderingen daargelaten). Wat mij betreft prima als commercielle organisaties zo gaan werken. Wat ik ergen vind is dat ik verplicht meebetaal aan de PO terwijl ik niet zit te wachten op..... Dat uitzendinggemist "gratis" zou zijn is dus een fabeltje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen