Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuw importeur Rebox???


edwin40

Aanbevolen berichten

Was op een ander forum en daar lees ik het volgende (ik heb even geknip en geplakt.

 

Rebox Haarlem zijn "OVERSCHRIJVERS" en beslist geen ontwikkelaars van actuele firmware. Volgens geruchten is de fabrikant in Korea bezig met een nieuwe importeur voor de Benelux omdat de huidige reseller te weinig marktgericht is en te laks. Voorbeeld: Men biedt nu op een inferieur ander 4all forum - via de de grootste Rijnzeiker van het forum, Tante Truus, een nieuwe bootloader versie 1.23 aan, klanten kunnen hiervoor schooiend met extra kosten aan de deur komen in Haarlem. Dat moet je doodgewoon zomaar kunnen ruiken. Het onbeschofte van dit aanbod is dat men over 2-3 weken! een bootloader aanbiedt via een update. Betreffende update is inmiddels al weken on line. De rare mannen in Haarlem laten klanten zomaar voor niks naar Haarlem rijden. Het woord "fatsoen" kan men nog niet eens spellen in fantasie.

Even een mailtje omdat er na lang slapen zomaar opeens - als laatste van alle leveranciers - nieuwe firmware is komt zelfs in hun onderbewustzijn niet voor.

 

Leve de nieuwe importeur van Rebox!

 

Ik wil met nadruk erbij vertellen dat ik dit absolute niet geschreven heb (ik durf ook geen linkje te plaatsen naar het stuk) anders ben ik waarschijnlijk een paar dagen op vakantie :D

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb niet het idee dat het snel gaat bij Rebox met firmware`s

Of dit nou laks is??

Zij moeten de firmware natuurlijk weer aanpassen.

Maar we zullen wel zien.

 

Wat ik wel dom vindt is dat men de plugin functie eruit haalt.

Groeten Remo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edwin40
Was op een ander forum en daar lees ik het volgende (ik heb even geknip en geplakt.

Daar hoef je niet al te lang te raden waar en van wie dit bericht afkomstig is.
Deze gefrustreerde persoon is al vanaf het begin de boel aan het opjutten.
Wat Rebox ook doet, het is bij sommigen nooit goed of het deugt niet.

En wat de vermelding van de bovengenoemde geruchten betreft vraag ik me af of het wel zinvol is om zonder enige onderbouwing dergelijke berichten hier te vermelden.
Nergens anders, ook niet op de fora van de 'andere' merken staat ook maar iets van vermeld.
Dus vul zelf maar in hoeveel waarde je hieraan moet hechten.



Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf erbij dat sommige uitspraken best wel te begrijpen zijn ( het is hoe je het brengt).

Ik bedoel had Rebox niet gewoon op de site een melding moeten maken van het loader probleem.

Mooi dat ze het via Jurgen laten weten maar het is zo algemeen.er zijn ook mensen niet aktief op forum,s.

Die moet je ook bereiken toch??

 

En dat ze alleen software overschrijven met kleine aanpassingen (klopt volgens mij ook)

En ze nemen daar geruim de tijd voor dat klopt ook :D

 

Maar ik was benieuwd of het klopt, en of er geruchten zijn dat er een nieuwe importeur gezocht wordt? ik kan het niet geloven, maar er zijn veeeeeeel meer forum,s mischien dat daar wat meer bekend is????

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het meeste kan ik me wel bij vinden, daar is niets mis mee maar met de laatste zin heb ik wel moeite mee.

Simpelweg omdat er elke onderbouwing en bron ontbreekt.

Volgens mij is het pure 'stennismakerij'.

Nu dat er steeds meer tevreden klanten voor de RE-8000/9000 bijkomen schijnt men tot zwaardere wapens te moeten grijpen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij een erg gefrustreerde persoonlijkheid als je op deze manier schrijft ook al zouden de feiten kloppen waar ik zelf grote vraagtekens bij zet. crazy trouwens niet erg moeilijk het originele bericht te vinden met de wel bekende zoekmachine.

 

Lekker forum trouwens mijn How to om de rebox om te zetten naar octagon firmware is klakeloos overgenomen uit dit forum alsof diegene hetzelf heeft bedacht zonder bronvermelding mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal Rebox wel geen Rebox meer heten,ze importeren meerdere merken.Volgens de kamer van koophandel inporteren ze alleen maar. Wie is de fabrikant van de Rebox?? Vraag me af hoeveel mensen er nu problemen hebben, mijn 9000 presteerd beter dan de Topfield 7710, (importeur dezelfde).

coolstream neo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jan5000
Vraag me af hoeveel mensen er nu problemen hebben,


Hier komen we nooit achter, omdat het aantal mensen met of zonder problemen aktief op dit forum gering zijn.
Of de Rebox moet heel weinig verkocht zijn en dat geloof ik niet.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edwin40
Origineel bericht van: jan5000
Vraag me af hoeveel mensen er nu problemen hebben,


Hier komen we nooit achter, omdat het aantal mensen met of zonder problemen aktief op dit forum gering zijn.
Of de Rebox moet heel weinig verkocht zijn en dat geloof ik niet.


Hier tenminste één tevreden iemand))

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jan5000
Wie is de fabrikant van de Rebox??

Fortis in Korea is de fabrikant, die maakt alle merknamen zoals Rebox, Octagon enz.
Zij brengen ook de originele firmware uit, per land kan dit door de importeur worden aangepast.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Hier tenminste één tevreden iemand))

Klinkt wel afgezaagd maar ook hier een tevreden gebruiker en sterker nog ik overweeg zelf om een 2e Rebox (RE-8000) bij te kopen.

Helaas moet je dit ook af en toe roepen (herhalen) want er zullen best ontevreden leden zijn maar ik ben er happy mee.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor mij hetzelfde.

 

Ik heb in alle maanden een keer een vastloper gehad, onmiddellijk na een software update.

 

Verder is het een perfecte ontvanger met een uitmuntende beeld kwaliteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook weinig zeggen over de service van Rebox. Ik heb nog nooit contact met ze gehad. Ik was ook één van de eerste met Octagon firmware erin dus dan hoefde ik ze zowieso niet meer te contacten.

 

De info op hun website is beperkt en firmware updates wat laat t.o.v. andere resellers.

 

Nu met versie 1.08.34 met daarin de opgeloste skipbug en geforceerde koeling zijn we redelijk tevreden. Zo af en toe nog een vastlopertje maar voor de rest is het goed te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel enkele malen contact gehad met Rebox en ben toen correct behandeld en te woord gestaan.

 

Voor wat het later uitbrengen van de software dan andere resellers betreft denk ik dat dit nogal voor de hand ligt.

De andere resellers opereren niet op de Nederlandse markt en hebben niet het probleem met de CD codering perikelen en wat eventueel nog t.b.v. de Nederlandse markt aangepast moet worden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...