mybrain Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Hola, ik zit in het zuiden van de costa blanca en ontvang onder andere de 4.8 E maar alleen de Europe Beam. Dat gaat prima en het signaal op mijn T90 is ruim 80%. Welke kaart abonnementen moet ik nemen wil ik de meeste maar ook betere zenders kunnen kijken ? Gr R --------------------------------------------------------- DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W
edbe Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 heb je het over het Viasat pakket ?? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Mybrain, zal toch echt wel zelf even kunnen googlen (= nl voor zoeken) en of kingofsat.net bekijken (daar staat akta en viasat bij als pakket provider) de kaart abonnementen krijg je buiten "scandivinkinger" enkel via stromannen of vrienden en/of familie in het land van origine. (danwel dat je er zelf geregistreerd en woonachtig bent) canal nordic heeft net als veel Europese paytv providers een (ondoorzichtige) website die je kunt raadplegen om te zien wat het betekend en wat je ontvangt... misschien is het enkel academisch als Mybrain dit (betreffende buitenlandse providers) nog niet wist. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen