Gast xsence2003 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik heb de hele receiver al afgezocht naar een manier om de tp lijst etc up te daten, echter helaas niets kunnen vinden. Nu las ik dat een blindscan mogelijk is echter weet ik niet hoe en op welke instellingen. Zou iemand me kunnen helpen hiermee?
Gast azboxhd Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Ga naar instellingen dan naar tuner instellingen dan naar tuner A en dan de onderste is de blind scan.je moet wel de juiste SR invullen die je wil zoeken. =========================================== johan
VluggeW Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Hallo, De Elite heeft geen blindscan optie de Premium Plus en de Ultra wel. De Elite kan je wel scan all frequanties doen. Greetz
satencom Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 heb je er geen handleiding meer bij daar staat heel duidelijk in hoe het moet of even zoeken op Elite HD handleiding Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast xsence2003 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 De handleiding heb al gelezen echter staat het daar niet duidelijk in. Maar het antwoord heb ik al gehad, de azbox elite heeft geen blindscan, dit vind ik echt minder van de receiver. Ik zit nu namelijk met diverse sats welke gewoon niet up to date zijn waardoor ik enorm wat kanalen mis. Helaas zijn deze sats ook niet in pakketjes te download, dat zijn meestal alleen 19.2, 23.5 en hotbird etc. ik heb specifiek opzoek naar 42 turksat. Wel jammer, mijn dreambox 600 had zelfs nog blindscan.
D_liver Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Volgens mij weet jij niet de juiste definitie van "blind scan". En "enorm" veel kanalen missen ligt um duidelijk ook aan jezelf. Pak us MAZ 3.0 en dan je "blind scan" lijst van enigma kan je um zo converteren voor de Azbox. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast xsence2003 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 maz is precies wat ik zoek bedankt voor je hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen