kees kas Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Hallo, Iemand bekend met converters om rf coax signalen (dvb-c of dvb-s) te transporteren over glas ? simpel: coax-converter->glas->converter->coax Ik weet dat ze in er zijn in het high-end gebeuren maar zijn er ervaringen met "eenvoudige" uitvoeringen. Heb documentatie gevonden van maxcon, rf optic en forax maar is dat betrouwbaar en betaalbaar. Alvast bedankt, Kees
vGnp Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 DVB-C weet ik niet, maar dit is er voor DVB-S op "consumenten niveau" vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
kees kas Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2010 het helpt me op weg, maar is niet precies wat ze zoeken. bedankt voor de link
Murdock Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Wat wil je eigenlijk? De normale TV banden tot 865MHz of satelliet, of een combi daarvan? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
kees kas Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 de vraag was om dvb-c (ziggo) 6 verdiepingen omhoog te krijgen in een kantoorgebouw waar geen coax in licht maar wel single en multimode glas beschikbaar is. als de techniek ook voor sat zou werken dan zou dit bijvangst zijn voor een ander project. Groet, Kees
Murdock Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Kijk eens bij de spullen van Fracarro. Dat is redelijk betaalbaar. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen