jojobuitenzorg Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Een vriend van mij heeft net een 9000 gekocht, UltraEdit firmware op gezet,en nu raakt hij steeds zijn instellingen kwijt na uitzetten van de tuner... Iemand een idee ?
David1980 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Misschien de orginele rebox software er weer op zetten [zo maar een idee] UPC Horizon + Samsung EU55D8000
jojobuitenzorg Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik zelf gebruik nu de UltraEdit firmware, en deze werkt bij mij beter dan de Rebox firmware, ook de instellingen blijven bij mijn box bewaard.
sathopper Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Er zijn meer die na het veranderen van firmware dit verschijnsel hebben gehad dus even teruglezen. Zo even uit mijn hoofd de firmware er nog eens inzetten (eerst een fabrieksreset en na de nieuwe firmware nog eens).
jojobuitenzorg Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 Probleem opgelost: Het lag uiteindelijk aan de HDMI verdeler, Na het omwisselen van de verdeler (ander merk genomen) blijven de instellingen wel behouden.
remo Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Daar zou je het niet zoeken. Maar mooi dat het is opgelost. Wat is nu weer de ultra edit firmware? Groeten Remo
edwin40 Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Lijkt mij ook niet dat dit aan een hdmi verdeler ligt Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Jürgen Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Eerlijk gezegd zie ik hier ook totaal geen verband in. Fijn voor de TS dat het probleem is opgelost maar hoe ik ook over nadenk, ik kan de relatie tussen het geschetste probleem en een HDMI kabel niet zien. Een instelling wordt uitsluitend via de interne kanalen van de ontvanger vastgehouden en heeft naar mijn mening nooit iets met een externe HDMI kabel te doen. Blijft vreemd. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
sathopper Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Theoretisch zou het niet uit mogen maken maar ik heb mijn twijfels nml. het connecten via de serial m.b.v. de AAF tool werkt in enkele gevallen niet indien er kabels zijn aangesloten naar de TV en schotel. Die van mij liep laatst vast toen ik de netwerk kabel aansloot. Mogelijk is de aarding van de aansluitingen niet in orde waardoor een aardlussen kunnen ontstaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen