Paysan Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Kan ik een ander font kiezen bij het afspelen van een film? Zoja, hoe doe ik dat? Ik heb nu heel dikke en korrelige fonts. Ik had het idee dat dit vroeger anders was. Het vreemde is dat niet alle films deze lelijke fonts hebben. Ik gebruik firmware 9.5006
Gast Pandion Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Je kan een font istalleren naar je smaak: Code: You can install a font in one of these ways1.Via ACC (Tools-2 , Font Istaller)or2.Via USB - put font on USB Stick, connect to AZBox,Setup menu, System Info, Font Setup, select font...or3.Via FTP - copy to /PLUGINS dir , then Setup menu, System Info, Font Setup, select font... Zo do je dat
Paysan Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Geplaatst: 24 september 2010 Weet jij ook welke type font gesupport is? Kan ik zomaar een font van mijn Ubuntu bakje af halen?
Paysan Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Geplaatst: 25 september 2010 Ik heb een TTF type op een USB stick gezet. De stick er in en via het SETUP menu naar fonts gegaan. Keuze op USB gezet maar krijg dan het bericht dat er niets gevonden is. Wie wie hoe dit wel moet?
zorlith1 Geplaatst: 26 september 2010 Geplaatst: 26 september 2010 Google ff op "azbox lettertype handleiding"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen