Marco275 Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Michel Er zijn nog steeds 9 moderators, dus dat valt wel mee. Het wordt wel steeds moeilijker om moderators te vinden met voldoende tijd én kennis. De meeste bezoekers willen alleen maar zo hapklaar mogelijke brokken, als het even kan met gouden bestek geserveerd. Er zijn maar weinig leden die duurzaam en vrijwillig een bijdrage willen leveren om een forum (welk forum dan ook) in de lucht te houden. Mvg, Michel Wat een negatieve uitlating weer, klinkt dat als je geen tijd of zin het om als moderator te fungeren je maar een beetje parasiteert op dit forum. Als lid draag je ook bij, daar hoef je geen moderator voor te zijn.
Beheerder Michel Geplaatst: 18 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 18 augustus 2010 Origineel bericht van: Marco275 Origineel bericht van: Michel Er zijn nog steeds 9 moderators, dus dat valt wel mee. Het wordt wel steeds moeilijker om moderators te vinden met voldoende tijd én kennis. De meeste bezoekers willen alleen maar zo hapklaar mogelijke brokken, als het even kan met gouden bestek geserveerd. Er zijn maar weinig leden die duurzaam en vrijwillig een bijdrage willen leveren om een forum (welk forum dan ook) in de lucht te houden. Mvg, Michel Wat een negatieve uitlating weer, klinkt dat als je geen tijd of zin het om als moderator te fungeren je maar een beetje parasiteert op dit forum. Als lid draag je ook bij, daar hoef je geen moderator voor te zijn. Ik schreef heel duidelijk de meeste bezoekers, dus generaliseer zeker niet! Jij bent zelf negatief door in een topic dat voor afscheid en een bedankje bedoeld zou moeten zijn, onrust te stoken.Er zijn maar weinig leden die duurzaam en vrijwillig een bijdrage willen leveren om een forum (welk forum dan ook) in de lucht te houden. En dat is dus een simpel feit, want het blijkt feitelijk moeilijk om goede moderators te vinden voor een aantal forums. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Paullo Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Zoals reeds elders geschreven, Puch bedankt voor de inzet. Greets
tycaja Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 @Puch : bedankt voor de goede raad en steun die we kregen op dit forum! Al bij al vraag ik me af wat de leegloop van mod's de laatste tijd is ? Ik neem geen stelling in ! heel zeker niet !! Maar het valt op ! ervaring verdwijnt ... en dat is ALTIJD gevaarlijk. groeten, jan. ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Con Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik kan me daar in vinden. Moderatos die gaan hebben i.m.o. een hart onder de riem nodig, tenminste, dat hebben ze minimaal verdiend. Daarbij wil ik graag een originele uitspraak doen het geen past bij het vertrekkende ex-lijdend voorwerp. Nu er een kentering plaatsvindt m.b.t. tot het best wel grote aantal mod's wat het "strijdveld" verlaat, wordt het steeds lastiger om een "Persoonlijke" noot mee te geven. Kortom, beste dierbaren ik, (mod's voor de vertrekkende en de op komst zijnde vertrekkende) bedankt voor jullie inzet en . . moge jullie een mooie nieuwe toekomst tegemoet zien waarbij rust centraal staat. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast sattaz Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 @Puch, Welkom terug als moderator Met vriendelijke groeten sattaz
Terradon Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Origineel bericht van: sattaz @Puch, Welkom terug als moderator Idd zie de naam ook weer in het mod. ROOD staan......goede zaak. Ook vanuit het hoge noorden welkom terug Puch Groetjes........
guykers Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 welkom back nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
ferrarisat Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 ook namens mij welkom terug DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gerard 76 Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 De titel van dit onderwerp is niet bepaald meer van toepassing. Daarom hier maar verdergaan.
Aanbevolen berichten