Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb sind het weekend mijn panasonic VT20 binnen. Deze is 3D. Nu is mijn vraag. Ik stream via PS3 mediaserver. Werkt dat ook als ik 3D fils download en wat voor type 3d filsm moeten dat zijn?

Groeten,

Hemant

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

Geplaatst:
Origineel bericht van: Hemant
Hoi,

Ik heb sind het weekend mijn panasonic VT20 binnen. Deze is 3D. Nu is mijn vraag. Ik stream via PS3 mediaserver. Werkt dat ook als ik 3D fils download en wat voor type 3d filsm moeten dat zijn?

Groeten,
Hemant

En waarmee ga je het afspelen dan? De PS3 zelf kan het nog niet aan, de Popcornhour C200 ook nog niet. Het is wachten op de juiste firmware.
Het aantal 3d films (BD-Rips) wat je kunt downloaden kun je op 1 hand tellen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

smile

Zoals ik zei ik stream direct van ps3 mediaserver naar mijn TV die heeft namelijk ene ethernet aansluiting en ondersteun DNLA.

Dus ik dacht als ik daar 3D stream dan pik ik dat zo op.

PS3 3D zit toch in de patch van juli, dus die is klaar.

Het zijn inderdaad ene handje vol van 3D films maar vond het wel geinig op te testen. Ik heb mijn TV niet voor 3D gekocht maar ja de feature zat er bij smile

Ik weet het het is een luxe probleem.

Hemant

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Hemant
smile

PS3 3D zit toch in de patch van juli, dus die is klaar.

Is dat niet alleen voor games?

Volgens mij ook. Voor film moet hij nog uitkomen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dus het antwoord op mijn oorspronkelijke vraag, het gaat niety werken?

Ik gebruik mijn PS3 niet om te straemen dat kan ik direct van TV naar NAs met mijn mediaservers.

Heeft iemand dat al geprobeerd? En moet ik dus ergens opletten bij het downloaden van film.

Groetjes

Hemant

Geplaatst:

Gewoon proberen. Er is toch bijna geen keuze.....

• Moderator
Geplaatst:

Je kan i.i.g al wel kijken naar het Astra 3D demokanaal.

Kijk op 23,5 graden 11778 V 27500.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeert met Shrek3d, Het regent gehaktballen3D. Streamen naar TV, Bril op en connecten maar geen 3d. Doe ik wat verkeerd of wil ik nu al teveel. Ik heb ook via het menu manual op 3d gezet maar dat werkt ook niet wel 3d beeld maar doet pijn aan de ogen en het lijkt alsof hij van een 2d film een 3d probeert te maken.

Ik helaas geen satteliet meer.

Het was een extra feature op mijn TV ik ging gewoon voor beeld kwaliteit. Maar nu heb ik die 2 kleintjes van me die de hele dag doorvragen wanneer kijken we 3d. Ik vond het zonden op ok nog een 3d blu-ray speler te kopen aangezien ik 1: direct kan streamen naar mijn TV via DNLA en PMS en ik heb ook nog een PS3.

Mocht het iemand luken dan hoor ik graag hoe, voorlopig ga ik zelf ook effe stoeien.

Geplaatst:

Hoe heb je je PS3 aangesloten? HDMI? welke versie HDMI? pas vanaf 1.4 wordt 3D ondersteund !! (tegenwoordig HDMI Highspeed) en gezien het feit dat je streamt moet je ook een ethernet ondersteuning in je HDMI hebben.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Geplaatst:
Origineel bericht van: HD_freak
Hoe heb je je PS3 aangesloten? HDMI? welke versie HDMI? pas vanaf 1.4 wordt 3D ondersteund !! (tegenwoordig HDMI Highspeed) en gezien het feit dat je streamt moet je ook een ethernet ondersteuning in je HDMI hebben.

Onzin.. met een standaard PS3 kun je gewoon 3d kijken (als de firmware update uit is), maar niet in Full resolution maximaal 720p. Voor 1080P 3d heb je HDMI 1.4 nodig. Ethernet is totaal niet nodig. Hij heeft gewoon een RJ45 aansluiting.

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz

Onzin.. met een standaard PS3 kun je gewoon 3d kijken (als de firmware update uit is), maar niet in Full resolution maximaal 720p. Voor 1080P 3d heb je HDMI 1.4 nodig. Ethernet is totaal niet nodig. Hij heeft gewoon een RJ45 aansluiting.

Ik ga er van uit dat ie streamt vanaf z'n TV via de PS3....

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz

Ik ga er van uit dat ie streamt vanaf z'n TV via de PS3....

Kijk even de hele thread na... in de tv zit een eigen mediaplayer

Geplaatst:

Wat ik begreep is dat SOny helmaal niet van plan is om de HDMI te upgraden naar 1.4.

Trouwens mal mijn kabels zijn 1.3 die hoe ik toch niet te vervangen voor 1.3. Dat wordt de nieuwe standaard maar zijn nog geen kabels te vinden.

Ik gebruik mijn PS3 niet op mijn Panasonic misschien in de toekomst.

Maar PMS draait gewoon op mijn PC en die moet toch gewoon 3d kunnen streamen naar de TV? Cat6 bekabeld dus 1080P zou zelfs moeten lukken. Waarom ziet mijn TV dat niet als 3D beeld. Hangt dat van de rip af. Af ondesteund hij 3D alleen via een HDMI ingang en niet via de ethernet stream?

Geplaatst:

Je hdmi 1.3 hoef je niet te vervangen voor 1.3. En ook niet voor 1.4 (die zijn er trouwens al wel, ik heb er hier twee) Als je een high speed 1.3 kabel hebt zal 3d daar gewoon over werken. Alleen het ethernet kanaal dat in de 1.4 kabel zit (of kan zitten), heb je dan niet.

Als je Shrek 3d naar je tv streamt, en je ziet geen 3d, is er dus iets niet in orde. Of je hebt geen 3d film te pakken, of je hebt de 3d mode op je tv niet aan gezet (of je brilletjes) of de eyewear optie niet aangezet. Als je bijvoorbeeld 2 beelden naast of boven elkaar hebt, is de stream wel 3d, maar moet je in het menu even 3d aanzetten en je 3d eyewear.

Overigens heb ik geen idee of er al 3d downloads zijn, maar als jij het zegt, zal dat zo zijn.

Het kan heel veel zijn, zeker als je op dit onderwerp lukraakt wat doet zonder te weten wat je doet.

Inlezen en uitproberen dus. Je bent (net als ik) één van de eersten die dit spul hebben (ik ook met de bijbehorende 3d blu-ray speler) dus dan heb je ook met de bijbehorende problemen te maken... En moet je dus zelf aan de slag om dingen uit te zoeken, en dat is prima te doen. Google is nog steeds je beste vriend (of znout.com dan)

Overigens, ik heb deze tv ook gekocht omdat ik juist deze plasma wilde hebben. Erg mooi beeld, erg blij mee. Dat 3d zat er toevallig bij, maar kan me niet zoveel interesseren. Ik heb een paar films 3d gekeken, leuk, maar dat was het dan ook wel. Ik verwacht zeker niet dat ik ieder weekend met die brilletjes op ga zitten. Daarnaast verwacht ik dat ik niet de enige ben die dat uiteindelijk vind, dus of dat 3d nou echt zo groot gaat worden als de fabrikanten ons willen laten geloven... Nee. Ik zou de volgende tv weer op beeldkwaliteit uitzoeken. Of er dan wel of geen 3d op zit, zou me dan ook weer volstrekt niet interesseren.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen