peterksr Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 hallo, ik hoop niet dat ik dubbel post maar probeer de vraag toch maar. kan iemand mij vertellen welke image buiten Pli en de orginele zijn op de VU+ nog meer te gebruiken. ik denk dan aan b.v. Newnigma2 of Gemini2 . gr peter 1 maal VU+ DUO +
M_Z Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Gemini images helaas niet en dat zal ook niet gauw gebeuren aangezien je hierdoor merkt dat het Gemini team wel erg nauwe banden heeft met Dreammultimedia. Er zijn nog andere images maar ben er zelf niet bekend mee. Ik gebruik ook gewoon Pli en ben zeer tevreden ermee. M_Z
fdm Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik gebruik de VTI image van 12 juni. Doet wat ik er van verlang, herkent de harde schijf meteen. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
peterksr Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2010 werken op alle images een wlan verbinding met usb stick ? of zijn er die dit niet ondersteunen. peter 1 maal VU+ DUO +
Creatura Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik ben zeer tevreden met de Dream Elite Blackhole image, een aanrader! Even googlen op de naam en je hebt hem. VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 peterksr, zoals de andere heren al schreven, veel keuze is er niet en het is evenwel een persoonlijke voorkeur / na zelf getest te hebben wat het image voor je doet maar ook de originele images zijn toch al aardig goed in elkaar gestoken (momenteel versie 5.1) en erg makkelijk uitbreidbaar met het VTI panel dat je der gewoon in kopieert en herstart daarmee heb je de download feed en alle hulpmiddelen van VTI team. bijgevoegd bestand (uitgepakt) in origineel image naar /etc/ipkg kopiëren en herstarten ciao Second Life Mungo Parker
peterksr Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch peterksr, zoals de andere heren al schreven, veel keuze is er niet en het is evenwel een persoonlijke voorkeur / na zelf getest te hebben wat het image voor je doet maar ook de originele images zijn toch al aardig goed in elkaar gestoken (momenteel versie 5.1) en erg makkelijk uitbreidbaar met het VTI panel dat je der gewoon in kopieert en herstart daarmee heb je de download feed en alle hulpmiddelen van VTI team. bijgevoegd bestand (uitgepakt) in origineel image naar /etc/ipkg kopiëren en herstarten ciao denk je voor je antwoord maar wat VTI panel ? gr Peter 1 maal VU+ DUO +
P.C.Hooftletter Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Misschien een heel domme vraag, maar kan ###############################################################... DM800HDSE - OpenPLi 2.0 DM600 - OpenPLi
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 peterksr, het VTI panel is een uitbreiding van je menu waarin allerlei hulpmiddelen zijn onder gebracht, zo ook het cam menu waar je normaliter CCcam mee ophaalt en instelt. OpenPli heeft PPpanel Gemini heeft Bluepanel en VTI heeft het VTI panel ciao Second Life Mungo Parker
peterksr Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2010 en nogmaals bedankt voor je antwoord. zou je mischien ook een antwoord weten op de posting betreffende Wlan probleem. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 kan ik je niet mee helpen.... gebruik geen wifi hier in mijn huis en dus heb er geen ervaring mee, hoe dat in te stellen is. bovendien gebruik ik geen Openpli dus weet niet eens of alles wat nodig is in je image zit. ciao Second Life Mungo Parker
Satlook Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Inmiddels is er ook een AAF image van het AAF team wel bekend van de Kathrein images. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen