Gast deem Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik wil een oude ontvanger weer gebruiken voor canal digitaal.Daarvoor wil ik de oude matrix reborn gebruiken. Ik heb inmiddels een 2e oranje kaart, maar de boel werkt niet.(geen rechten blabla) De kaart werkt goed in mijn andere ontvanger. Is er iemand die de cam kan programeren zodat hij weer gaat werken Hij zit in een powersky 1900, die alle vrije zenders goed ontvangt. BVD Deem
Terradon Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 hoi misschien handig om even te vermelden waar je woont, dan zijn er wellicht wel mensen bij jou in de buurt die je cam even kunnen proggen naar Zcas 1.1 dat is wat je nodig hebt voor de oranje kaart van Canal Digitaal. Lukt dat niet mag je hem wel naar mij opsturen dan prog ik hem, kosten zijn dan een postzegel en een gefrankeerde retour envelop .......... Groetjes......... Ps, check wel eerst even welke software je nu op je cam hebt staan........
Gast deem Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Hallo Ik woon in de buurt van Doetinchem. MR T 1.17a is wat hij aangeeft in de ontvanger. Ik heb geen flauw idee welke software er op staat. Ik dacht penta 1.2. Ik heb hem destijds laten programeren om met een kaart splitter te laten werken. @ Terradon, ik hou me aanbevolen als er niemand in de buurt kan proggen. bij voorbaat dank Deem
Terradon Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Hoi weet je wel zeker dat het een Reborn cam is, het lijkt er meer op dat jij een Reloaded cam hebt, in dat geval heb je Ucas 3.0 nodig als software. Groetjes............
paardengek Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: deem Hallo . MR T 1.17a is wat hij aangeeft in de ontvanger. Je hebt denk ik een matrix reloaded Cam met MR 1.17a als firmware. Je moet daarop via een Casinterface module UCAS 3.0 erop gaan zetten. Mocht het wel een matrix reborn zijn, dan moet er UCAS 3.1 of ZCAS erop gezet worden. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast deem Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 inmiddels z-cas erop, maar werkt nog niet. geleende x cam doet het wel deem
djpetit Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 Origineel bericht van: deem inmiddels z-cas erop, maar werkt nog niet. geleende x cam doet het wel deem je moet er ook ucas opgooien..... mvgr, djpetit ps ik woon in duiven is nog dichterbij en kan hem ook proggen voor je Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen