marcow Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Beste forumleden, Ik loop tegen het volgende probleem op : Omdat ik mijn HD satelliet ontvanger op de tv wil aansluiten en deze hiervoor van de muurbevestiging wilde verwijderen blijkt dat dit met geen mogelijkheid op de voorgeschreven wijze lukt. Volgens de gebruiksaanwijzing van dit type EFW 2001 (merk het vliegt in de lucht). je een rode knop indrukken om hem te ontgrendelen . Dit geeft geen resultaat. Heeft iemand een suggestie hoe ik de vergrendeling nu los kan krijgen want ik kan nu de aansluitingen van de tv niet beriken vanwege dat ik er zelfs mijn hand niet tussen kan krijgen. Mvg Hansw
Gerard 76 Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Bedankt voor je constructieve mededeling Sjaak(k) De TS vroeg om een tip om z'n TV-aansluitingen te bereiken.
satencom Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 knop in drukken het beeld scherm met twee handen vast pakken en om hoog schuiven en dan naar je toe treken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
top-seve Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik heb zo'n zelfde beugel gehad. De TV v.d. muur halen deden we met drie personen. Een persoon drukte onderlangs de rode knop in en de andere twee tilden vervolgens de TV v.d. muur. Beetje omslachtig maar het werkte wel. Inmiddels een Samsung 3D TV met een veel eenvoudiger beugel van dat vliegende dier. Twee strips om de zaak te unlocken en je tilt de TV er zo vanaf. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
satencom Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 beste hansw ,je bent nu al actief bezig met je kabels maar nu ben ik wel benieuwt hoe je de tv van de klem hebt gekregen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
marcow Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Geplaatst: 2 september 2010 Beste Satencom, Een beetje late reactie, maar ik heb van bovenaf een lange schroevendraaier er tussengeklemd ,waardooren de vergrendlingsknop naar buiten werd gedrukt ,daarna hebben we met zijn tweeende tv erafgekregen na wat heen en weer morrelen. Mvg Hans PS Het indrukken van de rode knop werkte niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen