Devrim Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 De NOS heeft regelmatig live programma's. Waarom is slechts een klein deel daarvan in HD? Het Journaal vind ik erg ondermaats. Politieke voorkeur is duidelijk aanwezig zowel bij de lezers als de verslaggevers. Voor eerlijk nieuws over bv. de kabinetsformatie zit je bij de NOS niet goed. Nee,dan maar RTL Nieuws,die zijn tenminste onafhankelijk,de NOS niet. Het is daar de omgekeerde wereld. Pas naar HD als alle content het ook is. Als alle omroepen zo dachten dan waren er nu amper HD zenders... Bij mij komen ze over als een groep mensen die geen zin en hart voor het werk hebben. Haha wat een onzin. Onafhankelijk nieuws bestaat niet. Jij denkt dat RTL nieuws onafhankelijk is omdat het meer op jouw mening aansluit... Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Amager95 Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 De NOS heeft regelmatig live programma's. Waarom is slechts een klein deel daarvan in HD? Het Journaal vind ik erg ondermaats. Politieke voorkeur is duidelijk aanwezig zowel bij de lezers als de verslaggevers. Voor eerlijk nieuws over bv. de kabinetsformatie zit je bij de NOS niet goed. Nee,dan maar RTL Nieuws,die zijn tenminste onafhankelijk,de NOS niet. Het is daar de omgekeerde wereld. Pas naar HD als alle content het ook is. Als alle omroepen zo dachten dan waren er nu amper HD zenders... Bij mij komen ze over als een groep mensen die geen zin en hart voor het werk hebben. Kan jij mij uitleggen wat HD te maken heeft met inhoudelijke journalistiek? Zoals ik dit lees, zou het programma pas kwaliteit (=inhoud) hebben als het in HD wordt uitgezonden! Dit vind ik een totale verkeerde en omgedraaide weergave van de werkelijkheid. Het is eerst de inhoud, en vervolgens pas de weergave van de boodschap. Dus het uitzenden in kleur, stereo, enz enz.
Hageneis Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Origineel bericht van: Devrim Origineel bericht van: Gerard 76 De NOS heeft regelmatig live programma's. Waarom is slechts een klein deel daarvan in HD? Het Journaal vind ik erg ondermaats. Politieke voorkeur is duidelijk aanwezig zowel bij de lezers als de verslaggevers. Voor eerlijk nieuws over bv. de kabinetsformatie zit je bij de NOS niet goed. Nee,dan maar RTL Nieuws,die zijn tenminste onafhankelijk,de NOS niet. Het is daar de omgekeerde wereld. Pas naar HD als alle content het ook is. Als alle omroepen zo dachten dan waren er nu amper HD zenders... Bij mij komen ze over als een groep mensen die geen zin en hart voor het werk hebben. Haha wat een onzin. Onafhankelijk nieuws bestaat niet. Jij denkt dat RTL nieuws onafhankelijk is omdat het meer op jouw mening aansluit... Gerard zal wel een CDA-aanhanger zijn dat hij RTL Nieuws zo weet te waarderen: Wiki over Frits Wester. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Heren...kunnen we hier bij het topic blijven? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen