iemand Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Bellen van PC-naar PC gaat prima Bellen van Sip naar PC komt de audio v/d Sip niet aan of met zeer veel storing en zacht o de achtergrond. Vreemd, ,maar alle providers geven dit probleem; voipbuster, cheap etc. Hebben meer mensen hier last van ? gr. Erik
Beheerder Michel Geplaatst: 16 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 16 augustus 2010 Waarschijnlijk handeld je router (SIP) UDP verkeer niet goed af. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Sverige Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: iemand Bellen van Sip naar PC komt de audio v/d Sip niet aan of met zeer veel storing en zacht o de achtergrond. Je belt dan met een SIP telefoon naar een pc? Om de telefoon als fout uit te schakelen zou je naar een gewone vaste lijn kunnen bellen. Met voipbuster kan je 60 minuten gratis bellen naar vaste lijnen in o.m. Nederland, zonder dat je geld op je account hoeft te zetten. Als het geluid dan wel goed is, moet je niet zoeken bij je sip telefoon. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
iemand Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2010 Het bellen naar een KPN-lijn gaat prima. Ik gebruik zelf de Fritzbox 7170 en heb pas onlangs dit probleem vastgesteld. Toen ik bij een kennis het programma installeerde zodat deze mij goedkoop/gratis kan bereiken. Probleem kan ik hier thuis ook naspelen en bij een andere kennis met ander sip-device ook (siemens_gigaset_a580_ip_duo_nl_model). Ik heb het vermoeden dat in het voip-buster-/-cheap programma met de laatste update een fout is ingeslopen. gr. Erik
Sverige Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 In dat geval zou je het programma x-lite eens kunnen installeren... dat is een 'onafhankelijke' softphone. Op die manier kan je de fouten die je denk te hebben na de update, uitsluiten. http://www.counterpath.com/x-lite.html - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
iemand Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 goeie tip daar ga ik komend weekend eens mee spelen gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen