Gast fransje55 Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Hallo allen, Voorheen heb ik mijn eigen receivers altijd met de oslink gepachted, en ik weet niet of dit vloeken in de kerk is maar toen ging ik altijd voor nieuwe signaturen naar Lexfiles. Nu kreeg ik van een kennis het verzoek voor hulp met zijn receiver die "niets "meer deed, dit bleek een oude Philips receiver DSI 5816-03G te zijn. Dus goede raad was duur, nou ja duur, eea gevonden bij sat 4 all en dus aan de gang, in ieder geval een eerste poging tot en helaas hier is het dan ook gestrand, want de os link aangesloten op de onderzijde van de receiver op de enig mogelijke plek en toen volgens het PDF opgestart, maar er gebeurde niets wat verwacht mocht worden, erger nog de receiver die voorheen strepen in het venster gaf schijnt nu volledig overleden te zijn. Heeft iemand in de omgeving van 5043 enige hulp in de aanbieding? grtz, Frans 55
Gast fransje55 Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Hallo allemaal, is er misschien ergens in Nederland of Vlaanderen iemand anders die misschien een goede raad of daad heeft. want het blijft wel verdacht stil na de vorige oproep om hulp. In ieder geval bij voorbaat bedankt
Spotvogel Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Even bij een terzake kundige satboer langsbrengen?
satmenneke Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Misschien als je aangeeft waar je woont is er iemand in de buurt die je kan helpen??
Gast fransje55 Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Ben woonachtig in Tilburg maar verder midden Brabant is geen enkel probleem
MarcelV Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 fransje, kun je vertellen welke firmware je erin hebt gedaan of als je zover nog niet bent gekomen welke stappen heb je gedaan nadat je de oslink hebt aangesloten?
Gast fransje55 Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Marcel, Oslink aangesloten en toen spanning erop en daarna de sat receiver "aangezet" maar toen er geen verbinding gemaakt kon worden via de printerkabel, de receiver eerst weer uitgezet en toen de spanning van de oslink eraf en de oslink verwijderd en toen ik de receiver weer aan wilde schakelen bleek deze zo door als een pier. Ben jij de Marcel die ik al eens ooit eerder in Eindhoven in noord thuis heb bezocht op de motor uit Tilburg? grtz, Frans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen