Gipfo Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Wie kan mij uitleggen hoe ik mijn buro blad links open in volledig scherm? Alle links worden geopent maar niet gemaximaliseert??
Gast Kimble Geplaatst: 16 augustus 2010 Geplaatst: 16 augustus 2010 Normaal gesproken zou het volgende moeten werken; Open de link, maximaliseer deze en sluit hem dan door op de rode kruis te drukken rechtsboven. Open je de link opnieuw dan zou die gemaximaliseerd te zijn. Anders dien je even via extra>internetopties de instellingen kiezen en standaardwaarden herstellen. Ga er vanuit dat je IE8 gebruikt.
winwiz Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik kan uit je verhaal niet opmaken of het nu snelkoppelingen van programma's zijn of links van websites.. De oplossing van Kimble moet in beide gevallen werken. Wil je persé dat een programma altijd gemaximaliseerd opent kun je op het icoontje gaan staan en dan rechtermuisknop -> eigenschappen. Plaatje zegt genoeg denk ik. Bij uitvoeren heb je 3 keuzes... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Grappig. Ik moet er niet aan denken dat al mijn applicaties gemaximaliseerd openen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Grappig. Ik moet er niet aan denken dat al mijn applicaties gemaximaliseerd openen. Niet iedereen is hetzelfde Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
vGnp Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Gipfo Wie kan mij uitleggen hoe ik mijn buro blad links open in volledig scherm? Alle links worden geopent maar niet gemaximaliseert?? Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gipfo Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 Ter info het gaat idd om IE8 Hierboven aangegeven tips werken niet. Klik ik in snelstartbalk Explorer tab aan dan opent deze gemaximaliseert. Neem ik het S4all snelkoppeling op burobald dan opent deze niet gemaximaliseert evenals alle andere die hier staan. In eigenschappen snelkoppelingen of internet opties kan ik hier niets over terug vinden.
vGnp Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Linkje al gevolgd en IEMaximizer geprobeerd? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gipfo Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 Aangezien dat W7 niet aangegevens stond als ondersteuning,Heb ik et toch maar gedownload om te proberen. Heb het progje draaien nu als tijdelijke oplossing. Na aanklikken snelkoppeling start hij geminimaliseert op en opent automatisch na anderhalve seconde naar gemaximaliseert. Het moet toch mogelijk zijn dat deze meteen gemaximaliseert opent? Dit is in alle windows versies die ik tot nu toe heb gehad altijd mogelijk geweest.
Sjattuh Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Grappig. Ik moet er niet aan denken dat al mijn applicaties gemaximaliseerd openen. Ik heb hier elke keer ruzie over met mijn vrouw als ze hulp vraagt bij haar P.C. Zij heeft zomaar 20 vensters openstaan (voornamelijk e-mails) en alles gemaximaliseerd... daar word ik dan zo pissig om. En haar reactie maakt het er ook niet beter om... maar zoals Winwiz zegt, niet iedereen werkt hetzelfde. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Er zijn blijkbaar meer problemen met IE Citaat: Vensters in IE gemaximaliseerd openen Klik een hyperlink op een webpagina met de rechtermuisknop aan. Kies openen in nieuw venster in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en SLUIT het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truc). Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken belangrijk!). In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. Ook een tweede venster in Outlook Express moet op die wijze handmatig worden 'geresized'. Wil het niet lukken doe je dit: Ga naar de sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main, en wis de waarde Window_Placement in het RECHTERvenster. Start even opnieuw op, en begin nog eens van voren af aan. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 @Sjattuh Een beetje email pakket opent email in tabbladen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sjattuh Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Psychosammie @Sjattuh Een beetje email pakket opent email in tabbladen. Dat zet ze dan gelijk uit... Je snap me frustraties? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gipfo Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Er zijn blijkbaar meer problemen met IE Citaat: Vensters in IE gemaximaliseerd openen Klik een hyperlink op een webpagina met de rechtermuisknop aan. Kies openen in nieuw venster in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en SLUIT het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truc). Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken belangrijk!). In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. Ook een tweede venster in Outlook Express moet op die wijze handmatig worden 'geresized'. Wil het niet lukken doe je dit: Ga naar de sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main, en wis de waarde Window_Placement in het RECHTERvenster. Start even opnieuw op, en begin nog eens van voren af aan. Inderdaad dit is de oplossing mijn dank hiervoor
Gast Kimble Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 En de tip van Psychosammie staat in de Windows Database, waarvoor dank.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen