Gast calculator Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Citaat: KPN heeft grote moeite om abonnees te werven voor zijn glasvezelnet. Het bedrijf had eind juni welgeteld 26 duizend gebruikers van de nieuwe technologie die de toekomst van het telecombedrijf moet zijn. Bron: Website trouw
jedeje Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: calculator KPN heeft grote moeite om abonnees te werven voor zijn glasvezelnet. Zucht, wordt altijd heel moe van dit soort jank verhalen van KPN. Ik heb inmiddels 3 jaar geleden een half jaar meegedraaid in een zeer succesvolle KPN glasvezel veldproef in mijn woonplaats. Tot op de dag van vandaag heeft KPN geweigerd glasvezel hier commercieel uit te rollen anders dan voor bedrijven en zit ik met ADSL over een brak stuk koper van 3,4 km lengte. Dus hoezo "moeite om abonnees te werven"? Het ligt hier, het heeft (als test) ooit prima gefunctioneerd, maar een abbo nemen is nooit mogelijk geweest. Gr JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Gast calculator Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Afgezien daarvan vind ik de prijzen van de KPN alles in één pakketten op glasvezel schrikbarend duur!. Ze bieden standaard geeneens BBC1 en BBC2 aan en ook geen HD, zonder dat je daar weer dik extra voor moet betalen. Nee, volgens mij moeten de tarieven met tientjes per maand naar beneden, dan pas worden ze concurrerend.
Pjotrb Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Het is ook weer zo'n alles-in-één-pakket, dat willen veel mensen denk ik ook niet. En dus veels te duur. Ze zullen het moeten aanbieden als losse componenten (internet/rtv/telefonie) en dan voor enkele tientjes. Mensen kijken toch vooral naar wat het kost. Zelf heb ik een 8 Mb ADSL-lijn en ik ben er dik tevreden mee, dus waarom zou ik overstappen? 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast calculator Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Hier nog een ander artikel. Ook hieruit blijkt duidelijk dat de consument het veeels te duur vindt!!! http://www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/article6306791.ece/Glasvezel-weinig-gebruikt
AEO Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb vrienden die ook in Almere wonen, ze waren vroeger UPC zat, en toen hebben ze digitenne genomen. Als er een bromer door de straat reed, dan stuiterde het beeld alle kanten op, behalve de goede. Toen zijn ze op KPN glasvezel overgestapt, het kostte wel veel, maar dan had je ook wat. Ze hadden speciaal voor de ontvangst van HDTV een Sony Bravia gekocht. Toen ik kwam kijken hadden ze Nederland 1, 2 en 3 in HD, tevens Discovery en National Geographic, plus een demokanaal. Maar na een paar maanden was alleen dat demokanaal nog in HD te ontvangen, verder niets meer. Wat bleek? Ze moesten voortaan extra betalen om HDTV te kunnen ontvangen! Het gevolg? Ze gaan nu hun abonnement opzeggen, en dan zijn ze er begin volgend jaar vanaf. Tot dat moment hebben we genoeg tijd om een schotel aan de muur te schroeven en een Topfield 7700 HDPVR aan te sluiten. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Beheerder Michel Geplaatst: 17 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 17 augustus 2010 Calculator, bij deze heb je een ban van 2 weken wegens het herhaaldelijk plaatsen van nieuwsberichten die je van andere sites hebt gekopieerd, zonder daarbij onze duidelijke aanwijzingen te volgen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 17 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 17 augustus 2010 De tijdelijke ban van 13 dagen is bij deze omgezet in een permanente ban omdat deze heer niet wil begrijpen dat er hier een paar simpele regels gelden waar ieder lid zich aan heeft te houden. Aangezien hij per email de schuld steeds op mij schoof, ga ik daar geen tijd meer in steken en mag deze heer een ander forum gaan zoeken. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten