Gast vandoorn Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Beste forumleden. Ik zoek hulp. Ik ben bezig geweest met div. andere FW op m'n 4000. Onder andere Atevio en UltraPlus geen van deze 2 zijn mij goed bevallen. Daarom heb ik weer de FW van Octagon op m'n 4000 gezet. De externe USB HD wordt door de box herkent maar kan hem nu niet meer benaderen met FileZilla wat eerst wel kon. Heb ook al een Samba plugin geprobeerd maar ook dan kom ik niet op de HD met FileZilla. Wel kan ik hem benaderen via FireFox. Het IP-adres geef ik in in FileZilla en dan root maar ik kom er niet op. Heeft iemand een idee? gr. Geert
kezza Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik connect naar een externe USB(Atevio 700) in Windows via FTP in Total Commander (TC). Dit werkt zowel bij de ori FW als E2 prima. Weet je zeker dat in FZ je instellingen goed staan? Mag FZ van je firewall FTP-en? Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
Gast vandoorn Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 OK. Bedankt. De instellingen van de firewall staan goed. Dit probleem is opgetreden met nieuwe FW van Octagon. Ik heb TC gedownload en nu kan wel in de root dir komen. Daar ging het mij om. gr. Geert
Gast vandoorn Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Bedankt met TC is het gelukt. gr.Geert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen