Paysan Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Voor de mensen die het misschien niet wisten. Je kunt op de USB port ook een USB Keyboard aansluiten. Ik zelf heb een draadloos keyboard met ingebouwd Touchpad van het merk SANDBERG. Werkt goed. En je kunt nu b.v. fatsoenlijk de WEBBROWSER functie bedienen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sevensheaven Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 dat is heel goed nieuws...thnx voor de info Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ggmaster Geplaatst: 5 oktober 2010 Delen Geplaatst: 5 oktober 2010 Heb ook een draadloos keyboard met ingebouwd Touchpad van het merk SANDBERG. Moet ik nog een bepaalde plugin downloaden om het werkend te krijgen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 6 oktober 2010 Delen Geplaatst: 6 oktober 2010 Origineel bericht van: ggmaster Heb ook een draadloos keyboard met ingebouwd Touchpad van het merk SANDBERG. Moet ik nog een bepaalde plugin downloaden om het werkend te krijgen? Nope drivers zitten in de firmware 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joop001 Geplaatst: 6 oktober 2010 Delen Geplaatst: 6 oktober 2010 Moet het spreciaal een keyboard met touchpad zijn van bijv het Sandberg of kan je ook een gewoon keyboard met usb aansluiting en muis gebruiken? Alvast bedankt voor een antwoord. Groeten Joop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 6 oktober 2010 Delen Geplaatst: 6 oktober 2010 Kwestie van trial en error niet alle drivers zijn aan boord 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joop001 Geplaatst: 6 oktober 2010 Delen Geplaatst: 6 oktober 2010 D_liver, bedankt voor het antwoord. Groeten Joop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen